Zaświadczenia o interwencji straży pożarnej
Komenda Powiatowa PSP w Koluszkach inforuje, że wydaje stosowne "Zaświadczenia o zdarzeniu" po wypełnieniu formularza, który jest do pobrania na dole publikacji oraz po uiszczeniu opłaty skarbowej.
Opłatę te pobiera się w oparciu o ustawę z dnia 16 listopada 2006 roku o Opłacie skarbowej tj. z dnia 7 sierpnia 2020 roku (Dz. U. z 2020, poz. 1546)
Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty. Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką lub bezgotówkowo na konto organu podatkowego w wysokości 17 zł.
W tytule wpłaty należy podać: „opłata skarbowa od zaświadczenia w PSP"
Należną opłatę skarbową należy wpłacać na konto organu zgodnie z właściwością miejscową:
1. od dokonania czynności urzędowej, wydania zaświadczenia oraz zezwolenia - organ podatkowy właściwy ze względu na siedzibę organu który dokonał czynności,
2. od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury organ podatkowy ze względu na miejsce złożenia dokumentu.
Konto bankowe na które należy dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej:
Urząd Miejski w Koluszkach – PKO Bank Polski SA, Oddział Koluszki, ul. 11-listopada 41,
nr konta: 11 1020 3352 0000 1802 0240 6841
Wpłaty z tego tytułu mogą być również uiszczane w kasie Urzędu Miasta w Koluszkach.
Materiały
Zaświadczenie o zdarzeniu (szablon) – plik w formacie pdfwnioek_o_poswiadczenie_interwencji.pdf 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.11.2020 09:43 st.kpt. Artur Jachymczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st.kpt. Artur Jachymczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaświadczenia o interwencji straży pożarnej | 1.0 | 30.11.2020 09:43 st.kpt. Artur Jachymczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP