W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

#bezprzedawNIEnia

BezPrzedawnienia_LOGO_PL

Kampania #bezprzedawNIEnia

W 83. rocznicę wybuchu II wojny światowej ruszyła kampania informacyjna poświęcona stratom, jakie Polska poniosła w wyniku agresji Niemiec i później, 17 września, ataku Związku Sowieckiego na nasz kraj. Za poniesione szkody Polska nigdy nie otrzymała reparacji od żadnego z agresorów – ani od Niemiec, ani od ówczesnego ZSRR. Hasłem kampanii jest hasztag #bezprzedawNIEnia, a znakiem kampanii - logo, który składa się z pełnej nazwy hasztagu z literami „NIE” wpisanymi w kształt bomby.

Spoty, plakaty, grafiki i publikacje – kampania w przestrzeni publicznej

Spoty kampanii #bezprzedawNIEnia są wyświetlane na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, m.in. na dworcach, stacjach metra i w środkach komunikacji, a także w mediach społecznościowych. Ponadto w Warszawie i w największych miastach Polski na nośnikach reklamowych pojawiły się okolicznościowe plakaty, zaś w najbardziej poczytnych tygodnikach i dziennikach – okolicznościowe grafiki.

Specjalne spoty poświęcone rocznicy wybuchu II wojny światowej, atakowi Związku Sowieckiego na Polskę i stratom wojennym są emitowane na antenach głównych oraz na kanałach tematycznych Telewizji Polskiej oraz m.in. w TVP World.

W związku z kampanią Polskie Radio przygotowało specjalną witrynę internetową bezprzedawnienia.polskieradio.pl, opartą na własnych publikacjach, na której znajdą się najważniejsze opracowania i analizy dotyczące reparacji za straty poniesione przez Polskę w wyniku II WŚ. Na stronie pojawiają się materiały historyczne oparte o radiowe archiwalia dotyczące m.in. utraconego potencjału rozwoju Polski w latach 30. i 40., strat polskich bibliotek oraz zbiorów prywatnych czy utrata Kresów. Spoty „#BezPrzedawNIEnia” kierują do strony internetowej i przypominają o akcji. Z kolei Telewizja Polska w ramach kampanii emituje na antenach głównych oraz na kanałach tematycznych okolicznościowe spoty przygotowane przez TVP World w różnych wersjach językowych. Na antenach głównych i tematycznych zaplanowano również szereg pozycji odnoszących się do II wojny światowej. 

Materiały

BezprzedawNIEnia KSIEGA ZNAKU
BezPrzedawnienia​_KSIEGAZNAKU.pdf 0.22MB
Logo - PL
LOGO​_PL.zip 21.28MB
Logo - EN
LOGO​_EN.zip 10.65MB
Grafiki - Social Media
GRAFIKI.zip 27.13MB
Plakaty - PL/EN
PLAKATY.zip 44.27MB
Spoty - Social Media
Spoty.zip 125.63MB
Spot Reparacje - PL
30​_REPARACJE​_PL.mp4 65.15MB
Spot Reparacje - ENG
30​_REPARACJE​_ENG.mp4 64.43MB
Spot - 17 Września - PL
17-WRZESNIA-PL.mp4 142.43MB
Spot - 17 Września - ENG
17-WRZESNIA-ENG.mp4 142.57MB
Spot - 17 Września 30s - PL
30​_17​_WRZESNIA​_PL.mp4 15.49MB
Spot - 17 Września 30s - ENG
30​_17​_WRZESNIA-ENG.mp4 13.43MB
{"register":{"columns":[]}}