W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert - Wykonanie oględzin i naprawy platformy dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L

24.10.2025

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego z siedzibą w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 15, kod pocztowy 00-071 zaprasza do złożenia oferty na „Wykonanie oględzin i naprawy platformy dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L zainstalowanej przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie”.

  1. Przedmiot zamówienia:

Dokładny opis przedmiotu zamówienia jest zawarty z Załączniku nr 2, który jest integralną częścią niniejszego zaproszenia.

  1. Warunki wykonania usługi:
  1. Wykonawca wykona wstępny przegląd konserwacyjno-techniczny platformy.
  2. Po wykonanym przeglądzie Wykonawca sporządzi protokół koniecznych napraw i określi koszty naprawy urządzenia.
  3. W przypadku gdy koszty naprawy urządzenia będą ekonomicznie nieuzasadnione Zamawiający może odstąpić od naprawy. W tym przypadku Zamawiający zapłaci za wykonany przegląd kwotę określoną w przedłożonej ofercie.
  4. Po akceptacji przez Zamawiającego kosztów naprawy Zamawiający zleci  naprawę urządzenia.
  5. Wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji na naprawę, wymienione części i podzespoły.
  6. Po wykonaniu naprawy Wykonawca sporządzi protokół z wykonania naprawy zawierający specyfikację wykonanych prac i wymienionych części,   dokumentację powykonawczą  naprawy, uzupełni wpisy w dzienniku konserwacji dźwigu, przygotuje protokół elektryczny i resurs do badania UDT oraz będzie brał udział przy badaniu UDT w  porozumieniu z inspektorem UDT.
  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę dokładnie, używając materiałów i środków nowych, dopuszczonych do stosowania atestami oraz przy użyciu sprawnie działających narzędzi i sprzętu, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bhp oraz ochrony środowiska.
  2. Usługa jest wykonywana za pomocą narzędzi, sprzętu i urządzeń Wykonawcy.
  3. Wykonawca oświadcza iż posiada stosowne uprawnienia, certyfikaty i pozwolenia na prowadzenie napraw urządzeń dźwigowych oraz środki techniczne i wiedzę w tym zakresie.
  4. Zamawiający udostępnia Wykonawcy niezbędną dokumentację techniczną, wstęp do niezbędnych dla wykonania czynności konserwacyjnych pomieszczeń, wjazd i parkowanie samochodu serwisowego oraz możliwość korzystania z wody i energii elektrycznej.
  5. Płatność za usługę będzie płatna na podstawie oferty w  następujących częściach:

I - za wykonany przegląd wstępny, sporządzenie protokołu koniecznych napraw i określenie  kosztów naprawy.

II – naprawa urządzenia, sporządzenie dokumentacji po naprawie, uzupełnienie wpisów w  dzienniku konserwacji dźwigu, przygotowanie protokołu elektrycznego i resursu, udział przy badaniu UDT w  porozumieniu z inspektorem UDT.

  1. Płatności będą dokonywane na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT i potwierdzonego przez Zamawiającego protokołu powykonawczego.
  2. Faktury należy wystawiać na: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 Warszawa, NIP: 526 030 84 76 i przesłać w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami na adres: esp@kultura.gov.pl. z adresu Wykonawcy. 
  3. Faktura będzie płatna w terminie 21 dni od daty jej wystawienia, przelewem na rachunek Wykonawcy, wskazany na fakturze.
  4. Wynagrodzenie określone w ofercie obejmuje także wydatki Wykonawcy związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
  5. Wykonawca będzie używał części oryginalnych przewidzianych w instrukcji użytkowania  urządzenia.
  6. W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku zastosowania części nie zgodnych z instrukcją użytkowania urządzenia koszty naprawy będzie ponosił Wykonawca.
  7. W przypadku kiedy w ostatnim dniu obowiązywania umowy środki finansowe przewidziane na realizację umowy określone w  ofercie nie zostaną wykorzystane w pełnej kwocie, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą określoną w ofercie a faktycznie wydatkowanymi środkami na zrealizowanie niniejszej umowy w tym zakresie.
  8. Wykonawca oświadcza iż posiada stosowne uprawnienia, certyfikaty i pozwolenia na prowadzenie napraw urządzeń dźwigowych oraz środki techniczne i wiedzę w tym zakresie.
  1. Kryteria oceny ofert:

O wyborze oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny. Zostanie wybrana oferta Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą cene i spełni warunki określone w zapytaniu ofertowym.

  1. Data i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, będącym Załącznikiem nr 1 do niniejszego zaproszenia. Oferta musi zawierać kwotę za: przegląd wstępny, naprawę i udział w badaniu UDT Maksymalna cena oferty musi obejmować wszelkie koszty zwiazane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Ofertę podpisaną „Wykonanie oględzin i naprawa platformy dla osób niepełnosprawnych 2025” należy złożyć w formie elektronicznej na adres BDG@kultura.gov.pl  w terminie wskazanym poniżej.

    Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 02.11.2025 r.

    Oferty otrzymane po upływie powyższego terminu nie bedą brane pod uwagę.

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach okreslonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zmówienia.

W sprawie dodatkowych informacji proszę zwracać się w godzinach pracy urzędu do Pana Zbigniewa Komańskiego  tel. (022) 42 10 121 , e-mail: zkomanski@kultura.gov.pl

Złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie nie stanowi oferty zakupu w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Otrzymanie przez Zamawiającego oferty nie jest równorzędne ze złożeniem przez niego zamówienia i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

Materiały

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Wykonawcy
Załącznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy​_Wykonawcy.doc 0.04MB
Załącznik nr 2 - Szczegółowy Zakres Prac naprawa
Załącznik​_nr​_2​_-​_Szczegółowy​_Zakres​_Prac​_naprawa.doc 0.04MB
Załącznik nr 3 - Informacja o RODO ZAL DO UMOWY
Załącznik​_nr​_3​_-​_Informacja​_o​_RODO​_ZAL​_DO​_UMOWY.docx 0.02MB
Załacznik nr 4 - Oświadczenie sankcyjne dla Wykonawcy
Załacznik​_nr​_4​_-​_Oświadczenie​_sankcyjne​_dla​_Wykonawcy.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.10.2025 08:02 Paulina Czubak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Komański
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert - Wykonanie oględzin i naprawy platformy dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L 1.0 24.10.2025 08:02 Paulina Czubak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}