W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytania ofertowe - dostawa i montaż nowej platformy dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM, przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie

05.12.2025

I. ZAMAWIAJĄCY

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
ul. Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 Warszawa
tel. 22 42 10 121

Zgodnie z zasadami konkurencyjności Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na „Dostawę i montaż nowej, kompletnej platformy (z oprzyrządowaniem – w tym centrala, pompa hydrauliczna) dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM, system seria nr 6159-F2 przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie”.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowej, kompletnej platformy (z oprzyrządowaniem – w tym centrala, pompa hydrauliczna) dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM System seria nr 6159-F2 przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie”.
  2. Zamontowanie urządzenia w miejscu dotychczas zamontowanego urządzenia FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM System seria nr 6159-F2 z wykorzystaniem infrastruktury budowlanej, instalacji hydraulicznej i elektrycznej.
  3. Zakres usługi obejmuje m.in.:

a) demontaż i utylizacja uszkodzonego urządzenia,
b) zakup platformy,
c) montaż platformy,
d) zakup i montaż centrali sterującej,
e) podłączenie do centrali sterującej – m.in. instalacja hydrauliczna i elektryczna, piloty sterujące,
f) programowanie i regulacje,
g) sporządzenie protokołu odbioru robót, instrukcji obsługi, przekazanie dokumentacji techniczno–ruchowej platformy,

  1. Po wymianie urządzenia Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą, uzupełni wpisy w  dzienniku konserwacji dźwigu, przygotuje protokół elektryczny i resurs do rejestracji urządzenia przez UDT oraz weźmie udział przy badaniu UDT w  porozumieniu z inspektorem UDT.
  2. Wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji oraz 2 letniej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi na wezwanie Zamawiającego, w czasie trwania okresu gwarancji łącznie 4 przeglądy techniczne urządzenia (jesień, wiosna), w tym 2 przeglądy (jeden na rok) z badaniami wymaganymi przez UDT i z udziałem UDT), z których spisany zostanie protokół przeglądu urządzenia. Zamawiający będzie dokonywał płatności tylko za wykonany przegląd na kwotę określoną w złożonej ofercie.
  3. Każdorazowo w trakcie przeglądu technicznego Wykonawca przeprowadzi konieczną konserwację urządzeń zalecaną przez Producenta i opisaną w instrukcji użytkowania oraz dokona wpisu do książki technicznej urządzenia.
  4. Koszty materiałowe (drobne materiały do konserwacji), koszty transportu i dojazdu, oraz inne koszty konieczne do realizacji zamówienia należy uwzględnić w koszcie 1 przeglądu określonego w ofercie.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia  podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Wykonawca realizować będzie usługę przy użyciu własnych narzędzi lub innych urządzeń niezbędnych do realizacji umowy i posiada stosowne uprawnienia, certyfikaty i pozwolenia na instalacje urządzeń dźwigowych oraz środki techniczne i wiedzę w tym zakresie.
  7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:

a)    szkody powstałe w wyniku zniszczenia wszelkiej własności, również prywatnej,  spowodowane jego działaniem lub zaniechaniem,
b)    pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy i przestrzeganie przez nich przepisów bhp i p.poż,

11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę dokładnie, używając materiałów i środków nowych, dopuszczonych do stosowania atestami oraz przy użyciu sprawnie działających narzędzi i sprzętu, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bhp oraz ochrony środowiska.

  1. Zamawiający udostępnia Wykonawcy niezbędną dokumentację techniczną, wstęp do niezbędnych dla wykonania czynności konserwacyjnych pomieszczeń, wjazd i parkowanie samochodu serwisowego oraz możliwość korzystania z wody i energii elektrycznej.
  2.  Wynagrodzenie określone w ofercie obejmuje także wydatki Wykonawcy związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
  3. Wykonawca będzie używał części oryginalnych przewidzianych w instrukcji użytkowania  urządzenia.
  4.  W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku zastosowania części nie zgodnych z instrukcją użytkowania urządzenia koszty naprawy będzie ponosił Wykonawca.
  5. W przypadku kiedy w ostatnim dniu obowiązywania umowy środki finansowe przewidziane na realizację umowy określone w  ofercie nie zostaną wykorzystane w pełnej kwocie, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą określoną w ofercie a faktycznie wydatkowanymi środkami na zrealizowanie niniejszej umowy w tym zakresie.
    Wykonawca oświadcza iż posiada stosowne uprawnienia, certyfikaty i pozwolenia na prowadzenie napraw urządzeń dźwigowych oraz środki techniczne i wiedzę w tym zakresie.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I FORMA PŁATNOŚCI

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. II ppkt. 1-4 w : do 100 dni od dnia podpisania umowy.

2.  Płatność za usługę będzie płatna na podstawie oferty w  następujących częściach:

  • za czynności, o którym mowa w pkt. II ppkt. 1-4 - jednorazowo przelewem na konto  wskazane przez Wykonawcę na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT i protokołu przekazania-odbioru, podpisanego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego
  • za czynności, o którym mowa w pkt. II ppkt. 5 - zapłata każdorazowo osobną fakturą po wykonaniu konserwacji urządzeń.

3. Zapłata faktur dokonana będzie w ciągu 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury i protokołu powykonawczego odbioru prac potwierdzonego przez Strony, przelewem na rachunek Wykonawcy, wskazany na fakturze.

4.  Za termin dokonania płatności uważa się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

5. Faktury należy wystawiać na: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 Warszawa, NIP: 526 030 84 76 i przesłać w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami na adres: esp@kultura.gov.pl. z adresu Wykonawcy: ………………………

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca w swojej ofercie wskazuje jaki nazwę / model oferowanych automatycznych    zapór drogowych / słupków hydraulicznych.

2. Wykonawca dołącza do oferty cenowej specyfikację techniczną (wyszczególnienie parametrów technicznych) oferowanych zapór hydraulicznych.

3. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
W formularzu ofertowym. Wykonawca osobno wycenia zakres, o którym mowa:

  • w pkt. II ppkt. 1-4 – cena łączna
  • w pkt. II ppkt. 5  - cena jednej usługi konserwacji  x 4 ( po 2 na każdy rok trwania umowy)

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: bdg@kultura.gov.pl w tytule należy wpisać: „Zakup, dostawa oraz montaż platformy” -  do dnia  14.12.2025 r.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VI. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

1 - Cena 100%

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiazania Zamawiajacego do udzielenia zamówienia. Zamawiajacy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach okreslonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu oferentowi zmówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Zbigniew Komański pod numerem telefonu 22 4210121 oraz adresem email: zkomanski@kultura.gov.pl lub Tomasz Kwaczyński tkwaczynski@kultura.gov.pl tel. 22 4210497

Materiały

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (do zapytania ofertowego)
Załącznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy​_(do​_zapytania​_ofertowego).docx 0.02MB
Załącznik nr 2 - Informacja o RODO ZAL DO UMOWY
Załącznik​_nr​_2​_-​_Informacja​_o​_RODO​_ZAL​_DO​_UMOWY.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 - Projekt budowlany powykonaczy 25 11 21
Załącznik​_nr​_3​_-​_Projekt​_budowlany​_powykonaczy​_25​_11​_21.pdf 0.21MB
Załącznik nr 4 - zdjęcie platformy
Załącznik​_nr​_4​_-​_zdjęcie​_platformy.png 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.12.2025 14:53 Paulina Czubak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Komański
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytania ofertowe - dostawa i montaż nowej platformy dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM, przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie 1.0 05.12.2025 14:53 Paulina Czubak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}