Zapytanie ofertowe - dostawa i montaż nowej platformy dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM, przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
24.11.2025
I. ZAMAWIAJĄCY
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
ul. Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 Warszawa
tel. 22 42 10 121
Zgodnie z zasadami konkurencyjności Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na „Dostawę i montaż nowej, kompletnej platformy (z oprzyrządowaniem – w tym centrala, pompa hydrauliczna) dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM, system seria nr 6159-F2 przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie”.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowej, kompletnej platformy (z oprzyrządowaniem – w tym centrala, pompa hydrauliczna) dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM System seria nr 6159-F2 przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie”.
- Zamontowanie urządzenia w miejscu dotychczas zamontowanego urządzenia FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM System seria nr 6159-F2 z wykorzystaniem infrastruktury budowlanej, instalacji hydraulicznej i elektrycznej .
- Zakres usługi obejmuje m.in.:
a) demontaż i utylizacja uszkodzonego urządzenia,
b) zakup platformy,
c) montaż platformy,
d) zakup i montaż centrali sterującej,
e) podłączenie do centrali sterującej – m.in. instalacja hydrauliczna i elektryczna, piloty sterujące,
f) programowanie i regulacje,
g) sporządzenie protokołu odbioru robót, instrukcji obsługi, przekazanie dokumentacji techniczno–ruchowej platformy,
- Po wymianie urządzenia Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą, uzupełni wpisy w dzienniku konserwacji dźwigu, przygotuje protokół elektryczny i resurs do rejestracji urządzenia przez UDT oraz weźmie udział przy badaniu UDT w porozumieniu z inspektorem UDT.
- Wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji oraz 2 letniej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi na wezwanie Zamawiającego, w czasie trwania okresu gwarancji łącznie 4 przeglądy techniczne urządzenia (jesień, wiosna), w tym 2 przeglądy (jeden na rok) z badaniami wymaganymi przez UDT i z udziałem UDT), z których spisany zostanie protokół przeglądu urządzenia. Zamawiający będzie dokonywał płatności tylko za wykonany przegląd na kwotę określoną w złożonej ofercie.
- Każdorazowo w trakcie przeglądu technicznego Wykonawca przeprowadzi konieczną konserwację urządzeń zalecaną przez Producenta i opisaną w instrukcji użytkowania oraz dokona wpisu do książki technicznej urządzenia.
- Koszty materiałowe (drobne materiały do konserwacji), koszty transportu i dojazdu, oraz inne koszty konieczne do realizacji zamówienia należy uwzględnić w koszcie 1 przeglądu określonego w ofercie.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Wykonawca realizować będzie usługę przy użyciu własnych narzędzi lub innych urządzeń niezbędnych do realizacji umowy i posiada stosowne uprawnienia, certyfikaty i pozwolenia na instalacje urządzeń dźwigowych oraz środki techniczne i wiedzę w tym zakresie.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
a) szkody powstałe w wyniku zniszczenia wszelkiej własności, również prywatnej, spowodowane jego działaniem lub zaniechaniem,
b) pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy i przestrzeganie przez nich przepisów bhp i p.poż, - Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę dokładnie, używając materiałów i środków nowych, dopuszczonych do stosowania atestami oraz przy użyciu sprawnie działających narzędzi i sprzętu, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bhp oraz ochrony środowiska.
- Zamawiający udostępnia Wykonawcy niezbędną dokumentację techniczną, wstęp do niezbędnych dla wykonania czynności konserwacyjnych pomieszczeń, wjazd i parkowanie samochodu serwisowego oraz możliwość korzystania z wody i energii elektrycznej.
- Wynagrodzenie określone w ofercie obejmuje także wydatki Wykonawcy związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
- Wykonawca będzie używał części oryginalnych przewidzianych w instrukcji użytkowania urządzenia.
- W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku zastosowania części nie zgodnych z instrukcją użytkowania urządzenia koszty naprawy będzie ponosił Wykonawca.
- W przypadku kiedy w ostatnim dniu obowiązywania umowy środki finansowe przewidziane na realizację umowy określone w ofercie nie zostaną wykorzystane w pełnej kwocie, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą określoną w ofercie a faktycznie wydatkowanymi środkami na zrealizowanie niniejszej umowy w tym zakresie.
Wykonawca oświadcza iż posiada stosowne uprawnienia, certyfikaty i pozwolenia na prowadzenie napraw urządzeń dźwigowych oraz środki techniczne i wiedzę w tym zakresie.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I FORMA PŁATNOŚCI
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. II ppkt. 1-4 w : do 60 dni od dnia podpisania umowy.
- Płatność za usługę będzie płatna na podstawie oferty w następujących częściach:
- za czynności, o którym mowa w pkt. II ppkt. 1-4 - jednorazowo przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT i protokołu przekazania-odbioru, podpisanego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego
- za czynności, o którym mowa w pkt. II ppkt. 5 - zapłata każdorazowo osobną fakturą po wykonaniu konserwacji urządzeń.
- Zapłata faktur dokonana będzie w ciągu 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury i protokołu powykonawczego odbioru prac potwierdzonego przez Strony, przelewem na rachunek Wykonawcy, wskazany na fakturze.
- Za termin dokonania płatności uważa się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
- Faktury należy wystawiać na: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 Warszawa, NIP: 526 030 84 76 i przesłać w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami na adres: esp@kultura.gov.pl. z adresu Wykonawcy: ………………………
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca w swojej ofercie wskazuje jaki nazwę / model oferowanych automatycznych zapór drogowych / słupków hydraulicznych.
- Wykonawca dołącza do oferty cenowej specyfikację techniczną (wyszczególnienie parametrów technicznych) oferowanych zapór hydraulicznych.
- Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. W formularzu ofertowym. Wykonawca osobno wycenia zakres, o którym mowa:
w pkt. II ppkt. 1-4 – cena łączna
w pkt. II ppkt. 5 - cena jednej usługi konserwacji x 4 ( po 2 na każdy rok trwania umowy)
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: bdg@kultura.gov.pl w tytule należy wpisać: „Zakup, dostawa oraz montaż platformy” - do dnia 06.12.2025 r.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 - Cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiazania Zamawiajacego do udzielenia zamówienia. Zamawiajacy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach okreslonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu oferentowi zmówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Zbigniew Komański pod numerem telefonu 22 4210121 oraz adresem email: zkomanski@kultura.gov.pl lub Tomasz Kwaczyński tkwaczynski@kultura.gov.pl tel. 22 4210497
Materiały
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowyZałącznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.docx 0.02MB Załącznik nr 2 - Informacja o RODO (załącznik do Umowy)
Załącznik_nr_2_-_Informacja_o_RODO_ZAL_DO_UMOWY.docx 0.02MB Załącznik nr 3 - Projekt budowlany powykonawczy 25.11.21
Załącznik_nr_3_-_Projekt_budowlany_powykonaczy_25_11_21.pdf 0.21MB Załącznik nr 4 - Zdjęcie platformy 25.11.21
Załącznik_nr_4_-_zdjęcie_platformy.png 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.11.2025 14:22 Paulina Czubak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zbigniew Komański
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zapytanie ofertowe - dostawa i montaż nowej platformy dla osób niepełnosprawnych firmy FABOC DUE S.R.L typ. Z-SLIM, przy budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie | 1.0 | 24.11.2025 14:22 Paulina Czubak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP