W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw administrowania nieruchomościami w Biurze Obsługi Urzędu / Oddział Inwestycji i Administracji

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 05-06-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Wynik naboru na stanowisko  Inspektor w Biurze Obsługi Urzędu ogłoszenie nr 121158 z dnia 25 maja 2023r.

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 121158  z dnia 25 maja 2023 r.

Nazwa stanowiska: Inspektor

Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydata : Bartosz Strzałka zam. Opole

 

 

Informacje o ofercie

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy

  • Praca w siedzibie Urzędu,
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy,
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu: praca na II piętrze budynku, drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • Gospodarowanie nieruchomościami w zakresie prowadzonych spraw związanych z : przejmowaniem i zbywaniem obiektów na potrzeby Urzędu; udostępnianiem i oddawaniem w najem lub dzierżawę własnych obiektów i lokali innym jednostkom i osobom; najmowaniem lokali na potrzeby własne Urzędu
  • Administrowanie budynkami i lokalami Urzędu, a w szczególności: prowadzenie szczegółowej ewidencji nieruchomości, lokali i pomieszczeń Urzędu oraz lokali i pomieszczeń przekazanych w użytkowanie jednostkom zewnętrznym w obiektach OUW; sporządzanie projektów umów najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości Urzędu lub nieruchomości użytkowanych przez Urząd, prowadzenie ich ewidencji oraz kontrola ich realizacji, w tym rejestrowanie umów w Centralnym Rejestrze umów; analiza kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości Urzędu
  • Współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie postępowań centralnych i wspólnych, w tym realizacja umów wykonawczych
  • Współudział w zakresie rozliczeń finansowych z tytułu kosztów eksploatacyjnych przypadających na Urząd i na poszczególnych użytkowników obiektów podlegających pod Urząd i ich analiza oraz wnioskowanie do Oddziału księgowości o naliczanie obciążeń wynikających z zawartych umów, uczestniczenie w planowaniu wydatków Urzędu w zakresie opłat wynikających z zawartych umów
  • Prowadzenie spraw związanych z obliczaniem wysokości oraz regulowaniem należności z tytułu podatków od nieruchomości za obiekty użytkowane przez Urząd oraz z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi
  • Sprawozdawczość statystyczna do GUS w zakresie realizowanych obowiązków

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Piastowska 14 45-082 Opole

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne, administracyjne lub techniczne
  • Znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami; ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność biegłej obsługi pakietu Office.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Samodzielność i kreatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz:

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • Dodatek za wysługę lat,
  • Nagrody Jubileuszowe,
  • Przedświąteczna pomoc finansowa,
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek,
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121158" dostarcz na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
Piastowska 14 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy na stanowisko... - nr ogłoszenia ...."

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku)

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
  • Telefon: 774524327
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.05.2023 00:04 Malwina Kajda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor do spraw: administrowania nieruchomościami w Biurze Obsługi Urzędu / Oddział Inwestycji i Administracji 2.0 22.06.2023 13:31 Katarzyna Branicka
Inspektor do spraw: administrowania nieruchomościami w Biurze Obsługi Urzędu / Oddział Inwestycji i Administracji 1.0 25.05.2023 00:04 Malwina Kajda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}