W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor Do spraw: obsługi cudzoziemców w zakresie legalizacji pobytu czasowego oraz weryfikowania braków formalnych wniosków w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział do spraw Cudzoziemców

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 31-10-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

nabór zakończony wyborem kandydatek:

  • Anna Ziomek, zam. w Opolu
  • Natalia Janeczko, zam. w Opolu.

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 129149 z dnia 24.10.2023 r. 

Liczba stanowisk: 2

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy

praca w siedzibie Urzędu
narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
zagrożenie korupcją
permanentna obługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
stres,presja czasu, równoczesna obsługa klientów z jednoczesnym prowadzeniem postępowań, obsługą systemów komputerowych, udzielaniem informacji telefonicznychbardzo duża ilość korespondencji i decyzji do przygotowania

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

Przyjmuje wnioski o udzielenie zezwoleń na pobyt czasowy cudzoziemcom, jak również weryfikuje dokumenty.
Wprowadza dane do krajowego Systemu Informatycznego „POBYT”.
Dokonuje sprawdzeń w SI „POBYT”.
Weryfikuje legalność pobytu cudzoziemców na terytorium RP.
Weryfikuje i przyjmuje braki formalne wniosków, pobiera odciski linii papilarnych
Prowadzi postępowania w zakresie cofnięcia zezwoleń na pobyt czasowy oraz opracowuje projekty decyzji w tym zakresie.
Umieszcza w Systemie Informacyjnym Schengen informacje o zajęciu dokumentu w przypadku braku jego zwrotu, wynikających z przepisów ustawy o cudzoziemcach.
Sporządza sprawozdania i statystyki z zakresu prowadzonych spraw i postępowań.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
45-082 Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

Kogo poszukujemy:

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów w zakresie kpa
  • Znajomość ustawy o cudzoziemcach oraz aktów z nią powiązanych
  • Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych oraz stresowych; komunikatywność; wnikliwość, rzetelność i samodzielność; umiejętność współpracy z innymi pracownikami; dyspozycyjność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Przeszkolenie z systemu informatycznego POBYT
  • Uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka: angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego; poziom - komunikatywny
  • Znajomość przepisów w zakresie: ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o ewidencji ludności

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać:

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
     

Benefity

Co oferujemy:
• Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
• Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
• Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu      pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
• Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
• Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
• Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
• Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
• Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
• Nagrody jubileuszowe;
• Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
• Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
• Przedświąteczna pomoc finansowa;
• Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
• Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów         podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od:
2023-11-15

Aplikuj
do 31 października 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 774524502
  • Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.10.2023 00:01 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewa Buryś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor do spraw: obsługi cudzoziemców w zakresie legalizacji pobytu czasowego oraz weryfikowania braków formalnych wniosków w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział do spraw Cudzoziemców 2.0 05.12.2023 14:22 Anna Marczak - Puc
Inspektor do spraw: obsługi cudzoziemców w zakresie legalizacji pobytu czasowego oraz weryfikowania braków formalnych wniosków w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców / Oddział do spraw Cudzoziemców 1.0 24.10.2023 00:01 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}