W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor do spraw obsługi cudzoziemców w zakresie legalizacji pobytu oraz weryfikacji braków formalnych wniosku z dnia 18.03.2025 numer 149578

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 28-03-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Magdalena Ulatowska, zam Opole

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 149578 z dnia 18.03.2025r.

Liczba stanowisk : 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy:

  • Praca w siedzibie Urzędu, 
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy,
  • Zagrożenie naciskami grup przestępczych,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Pernamentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np.obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, 
  • Stres, presja czasu, liczba zadań do realizacji niewspółmiernie duża w stosunku do czasu pracy, ryzyko wycieku danych osobowych

Zakres obowiązków

  • Obsługuje klienta w zakresie spraw dotyczących legalizacji pobytu i uzupełnienia braków, pobiera odciski linii papilarnych, ustala legalność pobytu cudzoziemców w Polsce i potwierdza to wbiciem stempla do paszportu oraz przygotowuje wg wzorów projekty postanowień odmawiających wszczęcia postępowania
  • Przyjmuje, rejestruje w odpowiednich spisach i systemach oraz dokonuje selekcji wniosków pod kątem spełniania warunków formalnych
  • Wprowadza dane do Systemu Informatycznego POBYT i aplikacji Cudzoziemiec
  • Przygotowuje na podstawie wzorów pojekty wezwań do osobistego stawiennictwa i uzupełnienia braków, zawiadomień o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania oraz przygotowuje korespondencje do wysyłki
  • Zakłada teczki akt osobowych

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie,
  • 1. Znajomość przepisów w zakresie: kpa, ustawy o cudzoziemcach oraz aktów z nią powiązanych, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na tym terytorium, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów z nią powiązanych, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej,
  • 2. Umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • 3. Umiejętność analitycznego myślenia,
  • 4. Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych oraz stresowych,
  • 5. Komunikatywność,
  • 6. Wnikliwość, rzetelność i samodzielność,
  • 7. Umiejętność współpracy z innymi pracownikami oraz pracy w zespole
  • Język obcy do wyboru: angielski poziom A2, niemiecki poziom A2, rosyjski poziom A2
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie:  wyższe,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji,
  • Przeszkolenie z Systemu Informatyczego POBYT,
  • Język roboczy Unii Europejskiej poziom A2,
  • Znajomość przepisów w zakresie: ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  •  

Benefity

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj

do 28 marca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 149578"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

774524502

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 774524502
  • Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub później
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_1081972​_r​_lub​_później.docx 0.02MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie​_dla​_kandydata​_urodzonego​_przed​_1081972​_r.docx 0.02MB
Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC​_Przetwarzanie​_danych​_osobowych​_-OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.03.2025 12:49 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Łobodzińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor do spraw obsługi cudzoziemców w zakresie legalizacji pobytu oraz weryfikacji braków formalnych wniosku z dnia 18.03.2025 2.0 18.04.2025 12:55 Zbigniew Dychus
Inspektor do spraw obsługi cudzoziemców w zakresie legalizacji pobytu oraz weryfikacji braków formalnych wniosku z dnia 18.03.2025 1.0 17.03.2025 12:49 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}