Tytuł/stanowisko: Inspektor ds. administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości ,Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury, ogłoszenie nr 156941
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Kordian Krawczyk, zam. Polska Nowa Wieś
Informacje o ofercie
Ogłoszenie nr 156941 z dnia 08.10.2025
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Warunki pracy:
- Praca w siedzibie Urzędu
- Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- Warunki architektoniczne budynku Urzędu:praca na IV piętrze budynku, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- Zagrożenie korupcją
Wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5600 do 5800
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- rozpatruje zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę
- prowadzi nieskomplikowane postępowania z zakresu administracji architektoniczni - budowlanej, jako organu I instancji
- przekazuje Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego kopie decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów prawa budowlanego
- rozpatruje wnioski o udzielenie zgody na odstępstwo od warunków technicznych dla robót budowlanych, które wymagają decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zmianie pozwolenia na budowę a których nie można zaprojektować w sposób zgodny z przepisami techniczno-budowlanymi
- prowadzi rejestry: wniosków, decyzji i zgłoszeń w systemie RWDZ, wniosków i decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, informacji o środowisku w systemie EKOportal
- wydaje dzienniki budowy stanowiące urzędowy dokument przebiegu robót budowlanych
- kontroluje terminowość rozpatrywania przez wszystkich starostów (Prezydenta Miasta Opole) wniosków o pozwolenie na budowę
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Wymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, znajomość ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność korzystania z urządzeń biurowych i programów komputerowych w tym Pakiet MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Benefity
- Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
- Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
- Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
- Nagrody jubileuszowe;
- Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
- Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
- Przedświąteczna pomoc finansowa;
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
Informacje dodatkowe
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od:2025-11-01
Aplikuj
do 13 października 2025
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156941"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki, Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok.251,
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
774524130
- Dokumenty należy złożyć do: 13.10.2025
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Informacja o dostępności:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 774524130
- Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub późniejOświadczenie_dla_kandydata_urodzonego_1081972_r_lub_później.docx 0.02MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie_dla_kandydata_urodzonego_przed_1081972_r.docx 0.02MB Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 08.10.2025 00:08 Dorota Kulpa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dorota Kulpa
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Inspektor ds. administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości ,Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury, ogłoszenie nr 156941 | 2.0 | 28.10.2025 13:44 Katarzyna Branicka |
| Inspektor ds. administracji architektoniczno-budowlanej I instancji w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości ,Oddział Administracji Architektoniczno-Budowlanej i Infrastruktury, ogłoszenie nr 156941 | 1.0 | 08.10.2025 00:08 Dorota Kulpa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP