W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor wojewódzki do spraw: kontroli, skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru / Oddział Organizacji, Konstroli i Skarg

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 19-06-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr 122214 z dnia 13 czerwca 2023 r.

Nazwa stanowiska: Inspektor wojewódzki

Wyniki naboru: nabór zakończony bez wyboru kandydata.

Informacje o ofercie

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy

  • Praca w siedzibie Urzędu oraz praca w terenie
  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Rozpatruje skargi, wnioski i petycje w celu zmniejszenia ilości skarg na działanie administracji publicznej oraz sprawuje bieżący nadzór nad organizacją przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków i petycji przez pracowników wydziałów Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, jednostki zespolonej administracji rządowej w województwie oraz organy jednostek samorządu terytorialnego.
  • Wykonywanie kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w wydziałach OUW, jednostkach zespolonej administracji rządowej w województwie oraz organach jednostek samorządu terytorialnego.
  • Przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków.
  • Prowadzi centralny rejsestr skarg i wniosków wpływających do Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
  • Dokonuje rocznej analizy skarg i wniosków załatwionych przez OUW, jednostki wojewódzkiej administracji zespolonej oraz jednostki podległe Wojewodzie.
  • Dokonuje kwartalnych analiz skarg i wniosków załatwionych przez OUW, prowadząc bieżący monitoring załatwiania skarg i wniosków.
  • Realizuje zadania związane z kontrolą działalności związków spółek wodnych oraz związków spółek wałowych w tym: powoływaniem zarządu komisarycznego, rozwiązywaniem związku spółek oraz wyznaczeniem likwidatora oraz wnioskowaniem o wykreślenie związku spółek z systemu informacji gospodarki wodnej.
  • Zastępuje pracownika sekretariatu w zakresie odbierania, ewidencjonowania i przekazywanie właściwym komórkom i pracownikom korespondencję wpływającą do Wydziału, przy pomocy elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją.
  • Podejmuje działania w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale poprzez: wykonywanie pierwszej dekretacji zgodnie z upoważnieniem dyrektora Wydziału, oddzielanie i przekazywanie na skład chronologiczny dokumentów wpływających w sprawach elektronicznych, wydruk i przekazywanie do podpisu dyrektora papierowych egzemplarzy pism w teczkach elektronicznych wychodzących na zewnątrz w postaci papierowej, wysyłanie korespondencji ze skrzynki wydziałowej oraz przez e-PUAP.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (w tym pół roku w obszarze związanym z przeprowadzaniem kontroli w administracji rządowej)
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej m.in: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i województwa, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenie w sprawie rozpatrywania skarg i wniosków, instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w urzędach administracji publicznej
  • Umiejętność interpretowania przepisów prawnych, a także analizy i syntezy informacji, umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność skutecznego komunikowania oraz posługiwania się edytorem tekstów oraz przeprowadzania dokumentacji skargowej w formie elektronicznej
  • Umiejętność pracy w zespole, działania w sytuacjach stresowych szczególnie w kontaktach z "trudnym klientem" i interesantem w sekretariacie wydziału
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE  (wymagania dodatkowe)

  • Asertywność, umiejętność argumentowania i przekonywania, bardzo dobra znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentami

 

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieooprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy na stanowisko Inspektor wojewódzki - ogłoszenie nr 122214" dostarcz na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Decyduje data: wpływu ofert do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
  • Telefon: 774524432
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.06.2023 00:05 Anna Staromiejska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Inspektor wojewódzki do spraw: kontroli, skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru / Oddział Organizacji, Konstroli i Skarg 2.0 26.06.2023 10:01 Katarzyna Branicka
Inspektor wojewódzki do spraw: kontroli, skarg i wniosków w Wydziale Prawnym i Nadzoru / Oddział Organizacji, Konstroli i Skarg 1.0 13.06.2023 00:05 Anna Staromiejska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}