W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Informatyk- Administrator SWD PRM

Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu poszukuje kandydatów na stanowisko administratora SWD PRM w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 09-06-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatów

Informacje o ofercie

Liczba etatu: 1

Wymiar etatu: pełny etat lub część

Miejsce wykonywania pracy: Opole ul. Mickiewicza 1

 

 

 

 

Zakres obowiązków

  1. Nadzorowanie prawidłowego działania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM).
  2. Monitorowanie i nadzorowanie stanu zainstalowanego sprzętu teleinformatycznego przekazanego przez dysponentów zespołów ratownictwa medycznego do sprawnego funkcjonowania Systemu Wspomagania Decyzji Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
  3. Współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji OUW w celu wdrożenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa informacji i zarządzania systemami informatycznymi SWD PRM.
  4. Tworzenie i aktualizacja procedur niezbędnych do zapewnienia ciągłości działania SWD PRM. Bieżące nadzorowanie sprzętu teleinformatycznego zainstalowanego na potrzeby SWD PRM oraz gotowość do pełnienia funkcji administratora wojewódzkiego Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu wdrażania i przestrzegania zasad  bezpieczeństwa informacji i zarządzania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.
  5. Zapewnienie ciągłości pracy stanowiska pracy dyspozytorów medycznych oraz koordynatorów ratownictwa medycznego w celu zapewnienia dobowej realizacji przez nich zadań.
  6. Przeciwdziałanie oraz udział w usuwaniu skutków awarii.
  7. Szybkie reagowanie na incydenty związane z funkcjonowaniem SWD PRM
  8. Bieżąca współpraca z: Głównym Dyspozytorem Medycznym, Wojewódzkim Koordynatorem Ratownictwa Medycznego i dysponentami zespołów ratownictwa medycznego w zakresie zainstalowanej centralnie aplikacji SWD PRM oraz przekazanego sprzętu w celu prawidłowego funkcjonowania sytemu;
  9. Przygotowanie kopii nagrań dla potrzeb podmiotów zewnętrznych, obsługa rejestratora rozmów w SWD PRM i DM w celu realizacji zadań ustawowych.
  10. Testowanie nowych wersji aplikacji SWD PRM oraz sporządzania raportów określających ich przydatność, mocne i słabe strony oraz ewentualne zagrożenia.
  11. Testowanie sprzętu teleinformatycznego niezbędnego do funkcjonowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu prawidłowego i optymalnego działania systemu PRM.
  12. Wspomaganie czynności instalacji, konserwacji, modyfikacji, naprawy oraz wymiany sprzętu teleinformatycznego zainstalowanego w dyspozytorni medycznej, miejscach stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego, zespołach ratownictwa medycznego i stanowiska lekarza koordynatora ratownictwa medycznego w celu zapewnienia ciągłego i prawidłowego funkcjonowania SWD PRM.
  13. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego przekazanego dysponentom zespołów ratownictwa medycznego w celu prawidłowego gospodarowania nim oraz powierzonego mienia, które związane jest z prawidłowym funkcjonowaniem systemu PRM
  14. Pełnienie dyżurów pod telefonem poza normatywnymi godzinami pracy.
  15. Współpraca z Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego i innymi podmiotami, w zakresie których, sprawowany jest nadzór, funkcjonowanie i obsługa SWD PRM.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Dyspozytornia Medyczna Opole, Ul. Mickiewicza 1

Wymagania

Administratorem SWD PRM może być osoba posiadająca:

  1. wykształcenie: średnie
  2. znajomość systemów operacyjnych: Linux, Windows; konfiguracji sprzętu sieciowego; zasad bezpieczeństwa IT na poziomie ustawy o ochronie danych osobowych; technologii TCP/IP, VPN, Vol o umiejętności: konfiguracji oraz utrzymania sprzętu i systemów IT; diagnozowania awarii oraz naprawy sprzętu komputerowego; konfigurowania routingu oraz zestawienia połączeń na potrzeby bieżące; zarządzania infrastrukturą sieciową na poziomie warstwy drugiej
  3. doświadczenie zawodowe: minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji zadań informatyka
  4. znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z aktami wykonawczymi, o Systemie Powiadamiania Ratunkowego wraz z aktami wykonawczymi, o ochronie danych osobowych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego
  5. umiejętności: analityczne myślenie, odporność na stres, organizacja pracy własnej oraz dyspozycyjność, skuteczna komunikacja, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego podejmowania decyzji
  6. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  7. Korzystanie z pełni praw publicznych
  8. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego
    w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny czas pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe.

Informacje dodatkowe:

  • stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza korpusem służby cywilnej;

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Zbigniew Twórzewski
  • Telefon: 519 181 423
  • e-mail: ztworzewski@opole.uw.gov.pl
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 Piastowska 14 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy – na stanowisko …."

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.05.2023 08:18 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Bach-Starzecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie naboru na stanowisko administrator SWD PRM w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej. 2.0 10.07.2023 07:38 Katarzyna Branicka
Ogłoszenie naboru na stanowisko administrator SWD PRM w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej. 1.0 26.05.2023 08:18 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}