W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Operator numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 31-08-2024

Informacje o ofercie

Liczba etatów: 4

Wymiar czasu pracy: od 0,5 etatu do 1 etatu

Zakres obowiązków

1. Przyjmowanie dyżuru poprzez:

  • zapoznanie się z aktualną sytuacją
  • sprawdzenie wyposażenia i sprawności działania sprzętu stanowiska operatorskiego CPR
  • sprawdzenie i ciągłe monitorowanie skrzynki odbiorczej poczty elektronicznej i  faksu
  1. Przestrzeganie na stanowisku pracy procedur obsługi zgłoszeń alarmowych oraz instrukcji i innych dokumentów wykorzystywanych w CPR, w szczególności zapisów określonych w Zasadach funkcjonowania Centrum
  2. Odbiór, rejestracja i przekazywanie do dyspozytorów odpowiednich służb, zgodnie z kompetencją rzeczową i miejscową,  zgłoszeń alarmowych w szczególności:
  • kierowanych na numery alarmowe 112, 997 i 998, a docelowo 999
  • z systemów eCall
  • przy wykorzystaniu innych dostępnych w centrum środków komunikacji
  • od dyżurnych Policji
  • od dyżurnych Państwowej Straży Pożarnej
  • od dyspozytorów medycznych
  • z innych centrów powiadamiania ratunkowego
  • od podmiotów ratowniczych i służb zlokalizowanych poza centrum
  1. Zapewnienie obsługi zgłoszeń obcojęzycznych kierowanych na numer alarmowy
  2. Zapewnienie obsługi zgłoszeń alarmowych w przypadku awarii występujących na stanowisku pracy operatora numerów alarmowych
  3. Współpraca z Wydziałem Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego MSWiA w zakresie zgłaszania i usuwania awarii stanowisk pracy operatorów numerów alarmowych
  4. Zapewnienie wymiany informacji pomiędzy wojewódzkim koordynatorem ratownictwa medycznego, dyspozytorami Policji, Państwowej Straży Pożarnej i ratownictwa medycznego oraz wymianę informacji pomiędzy centrami i dyspozytorami innych podmiotów oraz jednostek samorządu terytorialnego realizujących zadania systemu powiadamiania ratunkowego
  5. Informowanie na bieżąco przełożonych oraz dyżurnego Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego o ważniejszych zdarzeniach w województwie.
  6. Dokonywanie oceny pracy w oparciu o kartę samooceny
  7. Uczestniczenie w kursach doskonalących swojego stanowiska pracy
  8. Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego                    

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
45-230 Opole, ul. Oleska 123

Wymagania

Wymagania konieczne

  • wykształcenie,  co najmniej  średnie
  • posługiwanie się co najmniej jednym językiem obcym w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność posługiwania się sprzętem teleinformatycznym
  • komunikatywność
  • znajomość ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego ( Dz. U. z 2023 r.  poz. 748) oraz  rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych (Dz. U. z 2021 r.  poz.832), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego (Dz. U. z 2021 r.  poz.897) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie zakresu informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart (Dz. U. z 2021 r.  poz. 899)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe: 

  • odporność na stres

Osoby zainteresowane pracą w CPR (po zakwalifikowaniu) zostaną skierowane na specjalistyczne szkolenie dla operatorów numerów alarmowych (poza osobami posiadającymi ważny certyfikat ONA). Ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia jest obligatoryjnym spełnieniem wymogów prawnych zatrudnienia  na etacie operatora numerów alarmowych.

W trakcie naboru zostanie przeprowadzony test przez psychologa CPR oraz test wiedzy z zakresu wskazanych aktów prawnych i znajomości języka obcego.

Podczas rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzane będą m.in. scenki sytuacyjne z zakresu pracy operatora numerów alarmowych w języku obcym zadeklarowanym w dokumentach aplikacyjnych.

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny z zadeklarowanym językiem obcym
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

 Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem)
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
     

Informacje dodatkowe

  • stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza korpusem służby cywilnej
  • praca w systemie zmianowym  12/24 h
  • praca przez 365 dni w roku - centrum funkcjonuje również w dni wolne, niedziele i święta

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
  • Telefon: 77 421 68 32
  • Adres: 45-233 Opole, ul. Oleska 123

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.04.2024 11:32 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Wakuła
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Operator numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia 3.0 10.04.2024 09:04 Katarzyna Branicka
Operator numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia 2.0 10.04.2024 08:49 Katarzyna Branicka
Operator numerów alarmowych 1.0 09.04.2024 11:32 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}