W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor do spraw gospodarki nieruchomościami- regulowanie stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne w Wydziale infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Gospodarki Nieruchomościami

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 02-02-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 132533 z dnia 18.01.2024 

Praca w siedzibie Urzędu
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
 

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • przygotowuje decyzje o stwierdzeniu nabycia przez Skarb Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego własności nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych lub prawnych, a zajętych pod drogi publiczne
  • przygotowuje decyzje o stwierdzeniu nabycia mienia Skarbu Państwa przez Powiaty lub Województwo Opolskie
  • obsługuje klientów udzielając w ramach prowadzonych postępowań należytych i wyczerpujących informacji, wskazówek, informacji w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami, a także informując o konieczności podjęcia określonych działań

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
ul. Piastowska 14 45-082 Opole

Wymagania

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze administracji publicznej lub 6 miesięcy w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami
  • znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych do tej ustawy, znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, znajomość ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji
  • umiejętność korzystania z urządzeń biurowych oraz oprogramowania komputerowego
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
     

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
     

    Aplikuj do 2 lutego 2024

    W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132533"

    na adres:

    Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
    ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: 77 45 24 504, 77 45 24 130
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.01.2024 00:11 Agnieszka Micherda - Kisiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy inspektor do spraw gospodarki nieruchomościami- regulowanie stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne w Wydziale infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Gospodarki Nieruchomościami 2.0 10.04.2024 14:32 Katarzyna Branicka
Starszy inspektor do spraw gospodarki nieruchomościami- regulowanie stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne w Wydziale infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Gospodarki Nieruchomościami 1.0 18.01.2024 00:11 Agnieszka Micherda - Kisiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}