W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor do spraw: reagowania kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego/ Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 07-07-2023

Informacje o ofercie

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy

  • praca w siedzibie Urzędu
  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np.obywatele, przedsiębiorstwa)
  • warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • Monitoruje aktualną sytuację oraz identyfikuje zagrożenia mogące wystąpić i oddziaływać na województwo, redaguje i dystrybuuje komunikaty, ostrzeżenia oraz inne istotne informacje.
  • Realizuje zadania według określonego schematu działania i zgodnie z przyjętymi procedurami w sytuacji normalnego funkcjonowania państwa, kryzysowej, wprowadzenia stanu nadzwyczajnego oraz podwyższenia stanów gotowości obronnej państwa.
  • Współdziała z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne na terenie województwa.
  • Posługuje się Systemem Niejawnej Poczty Internetowej OPAL.
  • Posługuje się sprzętem komputerowym, łączności radiowej oraz aplikacjami i narzędziami informatycznymi wykorzystywanymi w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego.
  • Bierze udział w treningach i ćwiczeniach z zakresu zarządzania kryzysowego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Województwo: opolskie Piastowska 14, 45-082 Opole

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE ważne w OUW lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego
  • znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, KPA, o służbie cywilnej, o wojewodzie
  • umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność obsługa programów komputerowych pakietu MS Office, pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe na kierunkach: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo wewnętrzne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w pracy w administracji publicznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE ważne w OUW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego

 

Dołącz jeśli posiadasz

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy na stanowisko: starszy inspektor - ogłoszenie nr 122990" dostarcz na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku).

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
  • Adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.07.2023 00:00 Agnieszka Micherda - Kisiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Micherda-Kisiel
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy Inspektor Do spraw: reagowania kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego 1.0 27.07.2023 00:00 Agnieszka Micherda - Kisiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}