W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor Do spraw: realizacji wydatków budżetu Wojewody w Wydziale Finansów i Budżetu / Oddział Księgowości i Sprawozdawczości Ogłoszenie nr 127602 / 26.09.2023

Dyrektor generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 06-10-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatów

Informacje o ofercie

Ogłoszenie nr 127602 / 26.09.2023

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Warunki pracy:

  • praca w siedzibie Urzędu
  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
  • warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • Przygotowuje i wydaje dyspozycje o uruchomieniu środków finansowych dla dysponentów budżetu Wojewody, dotacji i środków pochodzących z funduszy celowych i pozabudżetowych dla samorządów na zadania wykonywane przez gminy, powiaty i województwo, pozostałych jednostek sektora finansów publicznych, jednostek nie zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz stowarzyszeń, prowadzi bieżący monitoring w tym zakresie, a także sprawuje bieżący nadzór do zakończenia zadania
  • Weryfikuje sprawozdawczość budżetową o stanie należności i zobowiązań, o dotacjach i wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami, z realizacji Programów oraz środków europejskich, z realizacji wydatków w układzie klasyfikacji budżetu zadaniowego, przekładaną przez jednostki podległe Wojewodzie oraz jednostki samorządu terytorialnego, sporządza ustawową łączną sprawozdawczość w tym zakresie, sporządza jednostkowe sprawozdania budżetowe z zakresu przekazanych dotacji (miesięczne, kwartalne, półroczne, roczne)
  • Obsługuje Informatyczny System obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie: harmonogramu wydatkowania środków budżetowych i jego zmian, dziennych i miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe, sprawozdawczości budżetowej i finansowej
  • Opracowuje harmonogram realizacji dochodów i wydatków budżetu Wojewody na każdy rok budżetowy w ramach przydzielonych działów oraz sporządza łączny harmonogram
  • Sporządza miesięczne zapotrzebowanie na środki budżetowe w ramach obsługiwanych działów gospodarki narodowej oraz sporządza łączne zapotrzebowania środków
  • Wprowadza do systemu finansowo-księgowego plan finansowy budżetu Wojewody oraz jego zmiany w układzie klasyfikacji budżetowej i zadaniowej wydatków w ramach przydzielonych działów gospodarki narodowej , zaangażowanie środków dotacyjnych i decyzje o zapewnieniu finansowania, dokonuje okresowego i rocznego zamknięcia ksiąg rachunkowych
  • Weryfikuje sprawozdania finansowe przekładane przez jednostki podległe Wojewodzie w ramach przydzielonych działów gospodarki narodowej oraz sporządza zbiorcze sprawozdanie finansowe, tj. roczny bilans, rachunek zysków i strat jednostek, zestawienie zmian w funduszu jednostek budżetowych na podstawie sprawozdań otrzymanych z jednostek podległych Wojewodzie oraz własnych Wydziału Finansów i Budżetu
  • Sporządza informacje analityczno-statystyczne dotyczące planu i wykonania wydatków budżetu Wojewody, z przydzielonych działów gospodarki narodowej, a także całego budżetu Wojewody, niezbędne do bieżących analiz w ciągu roku budżetowego

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Województwo: opolskie Opole ul. Piastowska 14

Wymagania

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy
  • Znajomość przepisów ustawowych i wykonawczych w zakresie finansów publicznych, zasad rachunkowości budżetowej, ustaw o jednostkach samorządu terytorialnego, zasad sporządzania sprawozdawczości budżetowej, znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • umiejętność obsługi komputera ( środowisko Windows-Word, Exel )
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody Jubileuszowe
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej 
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj do 6 października 2023

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 127602"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.09.2023 00:00 Malwina Kajda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kadry
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy Inspektor Do spraw: realizacji wydatków budżetu Wojewody w Wydziale Finansów i Budżetu / Oddział Księgowości i Sprawozdawczości 2.0 10.10.2023 10:09 Katarzyna Branicka
Starszy Inspektor Do spraw: realizacji wydatków budżetu Wojewody w Wydziale Finansów i Budżetu / Oddział Księgowości i Sprawozdawczości 1.0 26.09.2023 00:00 Malwina Kajda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}