Tytuł/stanowisko: Starszy inspektor do spraw zapewnienia całodobowego przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego/ Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego
Dyrektor Generalny ogłasza nabór
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Informacje o ofercie
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Ogłoszenie nr 147936 z dnia 6.02.2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: 5751,78 zł brutto
Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Dyżury 12 godzinne.
Praca w siedzibie Urzędu.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
- Monitoruje i analizuje bieżącą sytuację, identyfikując potencjalne zagrożenia mogące wystąpić i oddziaływać na województwo, w tym odbiera, redaguje i dystrybuuje komunikaty, ostrzeżenia oraz istotne informacje.
- Realizuje zadania według określonego schematu działania i zgodnie z przyjętymi procedurami w sytuacji normalnego funkcjonowania państwa, sytuacji kryzysowej, wprowadzania stanu nadzwyczajnego oraz podwyższania stanów gotowości obronnej państwa, zapewnia współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego administracji publicznej oraz podmiotami prowadzącymi akcje poszukiwawcze i humanitarne na terenie województwa.
- Dokumentuje działania w celu zobrazowania zrealizowanych przedsięwzięć oraz przepływu dokumentów i informacji.
- Bierze udział w treningach i ćwiczeniach z zakresu zarządzania kryzysowego.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Wymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych ważnego w OUW oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, KPA, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
- Umiejętności: analityczne myślenie, komunikatywność, obsługa programów komputerowych pakietu MS Office, praca w zespole, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe na kierunkach - zarządzanie kryzysowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zarządzania kryzysowego
- Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie B1
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych ważne w OUW oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Benefity
· Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
· Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
· Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
· Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
· Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
· Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
· Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
· Nagrody jubileuszowe;
· Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
· Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
· Przedświąteczna pomoc finansowa;
· Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
· Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
· Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
informacje dodatkowe
Aplikuj
do 16 lutego 2025
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147936"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
- Dokumenty należy złożyć do: 16.02.2025
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Telefon: 774524729
- Adres: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Materiały
Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1.08.1972 r lub późniejOświadczenie_dla_kandydata_urodzonego_1081972_r_lub_później.docx 0.02MB Oświadczenie dla kandydata urodzonego przed 1.08.1972 r.
Oświadczenie_dla_kandydata_urodzonego_przed_1081972_r.docx 0.02MB Służba cywilna PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
SC_Przetwarzanie_danych_osobowych_-OUW.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.02.2025 00:04 Agnieszka Micherda - Kisiel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Oddział Kadr
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| starszy inspektor do spraw: zapewnienia całodobowego przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego/ Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego | 2.0 | 04.03.2025 14:12 Katarzyna Branicka |
| starszy inspektor do spraw: zapewnienia całodobowego przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego/ Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego | 1.0 | 06.02.2025 00:04 Agnieszka Micherda - Kisiel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP