W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor Wojewódzki do spraw Organizacyjnych w Biurze Obsługi Urzędu numer 133334

Dyrektor Generalny ogłasza nabór

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 11-02-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Anulowano nabór

Informacje o ofercie

Nabór nr 133334

praca w siedzibie Urzędu
narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
działanie pod presją czasu, stresu 
obsługa klientów zewnętrznych spoza administracji

Zakres obowiązków

OSOBA NA TYM STANOWISKU: 

  • Rejestruje i publikuje zarządzenia Wojewody w celu upowszechnienia ich w intranecie i w BIP
  • Opracowuje projekty statutu i regulaminu organizacyjnego OUW oraz projekty zmian tych aktów
  • Prowadzi sprawy w zakresie zadań Wojewody dotyczących wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendów
  • Prowadzi sprawy z zakresu tworzenia, łączenia i znoszenia jednostek podziału terytorialnego oraz zmiany ich granic a także nadania statusu miasta
  • Opracowuje opinie i gromadzi pełną dokumentację w zakresie spraw związanych z rejestracją związków międzygminnych i związków powiatów oraz zmiana statutów tych związków
  • Administruje aplikacją systemu EZD
  • Administruje uprawnieniami dostępu do BIP i strony internetowej urzędu gov.pl
  • Przyjmuje, weryfikuje i rejestruje oświadczenia i informacje o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
  • Przygotowuje odpowiedzi na wnioski złożone w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Opole ul. Piastowska 12

Wymagania

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów w zakresie ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Ustawy o służbie cywilnej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie"Zasad techniki prawodawczej", Ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o dostępie do informacji publicznej, Instrukcji kancelaryjnej, Ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, Rozporządzenia w sprawie rejestru związków powiatów, związków międzygminnych i powiatowo-gminnych oraz ogłaszania statutów związków i ich zmian, Kodeksu wyborczego
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Umiejętność tworzenia aktów prawnych zgodnych z zasadami techniki prawodawczej
  • Przeszkolenie XML BIP
  • Język angielski poziom komunikacyjny

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Benefity

  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Aplikuj
do 11 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133334"

na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.02.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Materiały

Oświadczenie dla kandydata urodzonego 1 sierpnia 1972r. lub później
2​_Oświadczenie​_dla​_osób​_urodzonych​_1​_sierpnia​_1972​_r​_lub​_później.pdf 0.39MB
Oświadczenie kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972r.
1​_Oświadczenie​_w​_związku​_z​_ubieganiem​_się​_o​_stanowisko​_niebędące​_wyższym​_stanowiskiem​_w​_służbie​_cywilnej.pdf 0.17MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - OUW
Przetwarzanie danych osobowych -OUW.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.02.2024 00:09 Marta Łobodzińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Oddział Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy Inspektor Wojewódzki do spraw Organizacyjnych w Biurze Obsługi Urzędu 2.0 15.02.2024 08:37 Katarzyna Branicka
Starszy Inspektor Wojewódzki do spraw Organizacyjnych w Biurze Obsługi Urzędu 1.0 06.02.2024 00:09 Marta Łobodzińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}