Powrót

Cyfrowy Uczeń

18.09.2025

18 września 2025 r. została przyjęta i podpisana przez Radę Ministrów uchwała nr 121 w sprawie Rządowego programu wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025-2029 - „Cyfrowy Uczeń”.

W nawiązaniu do informacji z dnia 10 i 12 września br., przekazanych do wojewodów i organów prowadzących placówki wychowania przedszkolnego i pozostałe placówki wskazane w załączniku do uchwały, Rządowy program wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025-2029 – „Cyfrowy Uczeń” ma wspierać realizację celów określonych w następujących obszarach Polityki Cyfrowej Transformacji Edukacji w zakresie rozwoju:

  1. nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji w szkole;
  2. metod kształcenia, dydaktyki cyfrowa, cyfrowych zasobów dydaktycznych;
  3. kształcenia i doskonalenie nauczycieli;
  4. wyposażenia uczniów, nauczycieli i szkół.

Ponadto Program ma rozwijać i kontynuować działania realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w inwestycjach C2.1.2 oraz C2.2.1 oraz uzupełnia działania zaplanowane w programie Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego.

Program obejmie

  1. Organy prowadzące poniższe publiczne i niepubliczne jednostki systemu oświaty:
  1. placówki – publiczne i niepubliczne placówki, o których mowa w art. 2 pkt 3-8 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 1043):
  1. placówki oświatowo-wychowawcze, w tym:
  • szkolne schroniska młodzieżowe, umożliwiające rozwijanie zainteresowań i uzdolnień oraz korzystanie z różnych form wypoczynku i organizacji czasu wolnego,
  • pałace młodzieży,
  • młodzieżowe domy kultury,
  • międzyszkolne ośrodki sportowe,
  • ogniska pracy pozaszkolnej,
  • ogrody jordanowskie,
  • pozaszkolne placówki specjalistyczne,
  1. placówki kształcenia ustawicznego, centra kształcenia zawodowego, umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub zmianę kwalifikacji zawodowych,
  2. placówki artystyczne – ogniska artystyczne umożliwiające rozwijanie zainteresowań i uzdolnień artystycznych,
  3. poradnie psychologiczno-pedagogiczne, w tym poradnie specjalistyczne, udzielające dzieciom, młodzieży, rodzicom i nauczycielom pomocy psychologiczno-pedagogicznej, a także pomocy uczniom w wyborze kierunku kształcenia i zawodu,
  4. młodzieżowe ośrodki wychowawcze, młodzieżowe ośrodki socjoterapii, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze oraz specjalne ośrodki wychowawcze dla dzieci i młodzieży wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki, metod pracy i wychowania, a także ośrodki rewalidacyjno-wychowawcze,
  5. placówki zapewniające opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania (bursy i domy wczasów dziecięcych).

– prowadzone przez jednostki samorządu terytorialnego, osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne;

  1. placówki prowadzone przez ministrów właściwych – publiczne placówki, o których mowa w art. 8 ust. 6, ust. 7 pkt 1, ust. 12 lub ust. 14a pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, z wyłączeniem placówek doskonalenia nauczycieli;
  2. placówki wychowania przedszkolnego – publiczne i niepubliczne przedszkola, w tym specjalne, integracyjne, z oddziałami specjalnymi lub integracyjnymi, publiczne i niepubliczne inne formy wychowania przedszkolnego, o których mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, a także oddziały wychowania przedszkolnego w publicznych i niepublicznych szkołach podstawowych, prowadzone przez jednostki samorządu terytorialnego, osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne;
  3. szkoły:
  1. publiczne i niepubliczne szkoły podstawowe, o których mowa w art. 2 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe oraz publiczne i niepubliczne szkoły artystyczne realizujące kształcenie ogólne w zakresie szkoły podstawowej,
  2. publiczne i niepubliczne szkoły ponadpodstawowe (licea ogólnokształcące, technika, branżowe szkoły I stopnia, szkoły specjalne przysposabiające do pracy, a także branżowe szkoły II stopnia prowadzące kształcenie w formie dziennej), o których mowa w art. 2 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe oraz publiczne i niepubliczne szkoły artystyczne realizujące kształcenie ogólne w zakresie liceum ogólnokształcącego;
  1. szkoły w ORPEG – szkoły polskie oraz szkoły i zespoły szkół w Polsce oraz przy przedstawicielstwach dyplomatycznych, urzędach konsularnych i przedstawicielstwach wojskowych Rzeczypospolitej Polskiej, o których mowa w art. 8 ust. 5 pkt 1 lit. a i pkt 2 lit. c ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, wchodzące w skład Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą;
  1. Ośrodek Rozwoju Edukacji.
  2. Centrum Informatyczne Edukacji.

Link do rozporządzenia: https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2025/1254

Terminy i wnioski

W 2025 r. w Programie mogą wziąć udział placówki określone powyżej w pkt 1 i 2 oraz placówki wychowania przedszkolnego określone powyżej w pkt 3.

W celu otrzymania wsparcia finansowego:

  1. Dyrektor placówki wychowania przedszkolnego składa do swojego organu prowadzącego w terminie do 19 września br. wniosek A, a organ prowadzący w terminie do 23 września br. zbiorczy wniosek do wojewody;
  2. Dyrektor placówki składa wniosek B w terminie do 19 września br., a organ prowadzący w terminie do 23 września br. zbiorczy wniosek do wojewody;
  3. Dyrektor placówki prowadzonej przez właściwego ministra składa w terminie do 19 września br. wniosek C do ministra właściwego. Wniosek o udział w Programie dyrektora placówki prowadzonej przez właściwego ministra jest wnioskiem o udzielenie wsparcia - poniżej wzory wniosków.

UWAGA

W związku z wejściem w życie projektu rozporządzenia i uchwały Rady Ministrów w dniu 19 września br., wniosek A ,B i C można przygotować wcześniej, ale przekazać do organu dopiero 19 września br.

Wnioski o udział w Programie (dyrektor) i o udzielnie wsparcia finansowego (organ prowadzący) można przekazywać w formie elektronicznej.

Wnioski A,B,C zawierają nazwę powiatu wraz ze wskaźnikiem wykluczenia społeczno-sieciowego (WWS-S), który obligatoryjnie trzeba wybrać z listy i wskazać.

Ważna informacja - warunkiem udziału w Programie jest zapewnianie co najmniej 20% wkładu własnego (finansowego, rzeczowego lub rzeczowo-finansowego), który zapewnia organ prowadzący placówkę wychowania przedszkolnego lub placówkę (za wyjątkiem placówki prowadzonej przez ministra właściwego).

Odpowiedzi na pytania

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 września 2025 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025-2029 – „Cyfrowy Uczeń” (dalej Rozporządzenie)

Najważniejsze założenia programowe

Możliwość kilkukrotnego otrzymania wsparcia finansowego przez dany organ.

Zgodnie z § 4. 1 z Rozporządzenia organ prowadzący placówkę wychowania przedszkolnego, szkołę lub placówkę, w trakcie trwania Programu, może otrzymać wsparcie finansowe jednokrotnie w odniesieniu do danej placówki wychowania przedszkolnego, szkoły lub placówki, objętych wnioskiem o udzielenie wsparcia finansowego.

Wobec powyższego, niezależnie od tożsamego RSPO, każdy organ prowadzący oddział przedszkolny
w szkole podstawowej, szkołę podstawową i ponadpodstawową lub placówkę, w tym placówkę wychowania przedszkolnego może jeden raz w ciągu trwania Programu (2025-2028) otrzymać wsparcie finansowe w odniesieniu do powyższych przedszkoli, szkół i placówek- zgodnie z harmonogramem określonym w programie.

Warunki udziału w Programie „Cyfrowy uczeń”.

Zgodnie z § 6. 1. Rozporządzenia, warunkiem udziału w Programie przez szkoły lub placówki jest:

  1. korzystanie z ZPE – w przypadku szkół;
  2. uzupełnienie w systemie informacji oświatowej, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej (Dz. U. z 2024 r. poz. 152, 858, 1572 i 1933 oraz z 2025 r. poz. 1019 i 1160), danych w zakresie sprzętu komputerowego i innego sprzętu cyfrowego;
  3. opracowanie programu cyfrowej transformacji szkoły w rozumieniu Polityki Cyfrowej Transformacji Edukacji, stanowiącej załącznik do uchwały nr 98 Rady Ministrów z dnia 12 września 2024 r. w sprawie przyjęcia polityki publicznej pod nazwą „Polityka Cyfrowej Transformacji Edukacji” (M.P. poz. 812), zwanej dalej „PCTE”, wraz ze wskazaniem, w jakim zakresie wsparcie otrzymane w ramach Programu przyczyni się do realizacji programu cyfrowej transformacji szkoły – w przypadku szkół;
  4.  wskazanie, w jaki sposób nauczyciele szkoły lub placówki zostaną przygotowani do efektywnego wykorzystania wsparcia otrzymanego w ramach Programu;
  5. nieotrzymanie wsparcia finansowego na zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi takich samych jak sprzęt, pomoce dydaktyczne lub narzędzia określone w § 3 ust. 2 i 3, w okresie ostatnich 4 lat przed datą złożenia wniosku o udział w Programie.

Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia, uważa się za spełniony również w przypadku:

  1. otrzymania wsparcia finansowego na zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi innych niż sprzęt, pomoce dydaktyczne lub narzędzia określone w § 3 ust. 2 i 3, w okresie ostatnich 4 lat przed datą złożenia wniosku o udział w Programie;
  2. otrzymania sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi takich samych jak sprzęt, pomoce dydaktyczne lub narzędzia określone w § 3 ust. 2 i 3 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w okresie ostatnich 4 lat przed datą złożenia wniosku o udział w Programie.

Oznacza to, że szkoły (podstawowe ponadpodstawowe), które otrzymały wsparcie finansowe w rządowym programie „Aktywna tablica”, mogą wziąć udział w programie „Cyfrowy uczeń” i zakupić pomoce inne, niż w programie „Aktywnej tablica”.

Również szkoły lub placówki, które otrzymały, albo dopiero otrzymają wsparcie w ramach inwestycji C1.1.1, C2.1.2, C2.2.1 lub C2.1.3, realizowanych w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (dalej „KPO”), mogą skorzystać z programu „Cyfrowy uczeń”.

Warunkiem udziału w Programie placówki wychowania przedszkolnego jest:

  1. wskazanie, w jaki sposób nauczyciele zostaną przygotowani do efektywnego wykorzystania wsparcia otrzymanego w ramach Programu;
  2. wskazanie, w jakim zakresie wsparcie otrzymane w ramach Programu przyczyni się do realizacji zadań placówki wychowania przedszkolnego wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego.

Warunkiem udziału w Programie szkoły w OPREG jest:

  1. wskazanie, w jaki sposób nauczyciele szkoły w OPREG zostaną przygotowani do efektywnego wykorzystania wsparcia otrzymanego w ramach Programu;
  2. wskazanie, w jakim zakresie wsparcie otrzymane w ramach Programu przyczyni się do realizacji zadań szkoły w OPREG.

Warunkiem udziału w Programie placówki prowadzonej przez ministra właściwego jest wskazanie, w jaki sposób wsparcie otrzymane w ramach Programu przyczyni się do realizacji zadań zgodnych z podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa i celami PCTE, dotyczących:

  1. poprawnego metodycznie wykorzystywania sprzętu zakupionego w ramach inwestycji C2.2.1;
  2. myślenia komputacyjnego, umiejętności w zakresie skutecznego nauczania przedmiotów ścisłych i przyrodniczych – matematyki, fizyki, chemii, informatyki, biologii i geografii; 3) wykorzystywania w pracy nauczyciela ZPE i jej zasobów.

Pytania

  1. Jeżeli mamy zespół szkół - w nim osobno przedszkole i osobno szkoła (mają oddzielne RSPO) to jeżeli przedszkole weźmie udział w projekcie Cyfryzacji przedszkoli to czy szkoła może brać w programie Cyfrowy uczeń?

Tak, skorzystanie przez przedszkole ze wsparcia, oferowanego w ramach inwestycji C2.1.3 KPO, pozwala szkole wziąć udział w programie „Cyfrowy uczeń”.

  1. Jeżeli mamy szkołę podstawową z oddziałem przedszkolnym (jedno wspólne RSPO) i wezmą udział w projekcie Cyfryzacji Przedszkoli to czy mogą później wziąć udział w programie Cyfrowy uczeń?

Tak, skorzystanie przez funkcjonujący w danej szkole podstawowej oddział wychowania przedszkolnego ze wsparcia, oferowanego w ramach inwestycji C2.1.3 KPO, umożliwia temu oddziałowi wychowania przedszkolnego i szkole podstawowej, w której funkcjonuje, skorzystanie z programu „Cyfrowy uczeń”.

  1. Czy jeżeli placówka wychowania przedszkolnego weźmie udział w projekcie finansowanym z KPO dotyczącym Cyfryzacji przedszkoli może brać udział w programie Cyfrowy uczeń w 2026 r.?

Tak, taka placówka wychowania przedszkolnego może wziąć udział w  programie „Cyfrowy uczeń” w 2026 r. lub w kolejnych latach i jednokrotnie otrzymać wsparcie finansowe.

  1. W szkole podstawowej jest oddział przedszkolny ale jest jeden numer RSPO. Należy dodać, że w latach ubiegłych szkoła dostała środki z programu Aktywna tablica i Laboratoria przyszłości.

Nie wyklucza możliwości udziału szkoły w programie „Cyfrowy uczeń”, pod warunkiem, że pomoce dydaktyczne lub sprzęt planowane do zakupu w ramach programu „Cyfrowy uczeń”, będą inne, niż w ww. programach.

Oddział wychowania przedszkolnego również może wziąć udział w programie „Cyfrowy uczeń” i zakupić sprzęt, przeznaczony dla placówek wychowania przedszkolnego.

  1. Czy placówka wychowania przedszkolnego może zakupić „magiczny dywan”/”magiczną podłogę”?

Nie, wsparcie finansowe w odniesieniu do placówki wychowania przedszkolnego może być udzielone na zakup:

  • sprzętu komputerowego (w tym komputerów stacjonarnych, pracowni terminalowych, laptopów, laptopów przeglądarkowych, tabletów), specjalistycznego oprogramowania, materiałów edukacyjnych, o których mowa w art. 3 pkt 24 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w postaci elektronicznej lub materiały ćwiczeniowe, o których mowa w art. 3 pkt 25 tej ustawy, w postaci elektronicznej, wykorzystywanych do użytku służbowego nauczyciela;
  • sprzętu komputerowego (w tym komputerów stacjonarnych, pracowni terminalowych, laptopów, laptopów przeglądarkowych, tabletów), specjalistycznego oprogramowania, cyfrowych materiałów edukacyjnych lub cyfrowych materiałów ćwiczeniowych, wykorzystywanych do bezpośredniej pracy z dziećmi wyłącznie w przypadku prowadzenia zajęć z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Pomoc dydaktyczna oferowana pod nazwą „magiczny dywan” lub „magiczna podłoga” nie jest wymieniona w rozporządzeniu.

Należy też wskazać, że zakupiony sprzęt komputerowy, jeśli to go dotyczy, musi spełniać wymagania, o których mowa w przepisach, wydanych na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela – czyli w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania (Dz. U. z 2024 r. poz. 9 z późn.zm.).

  1. Czy placówka wychowania przedszkolnego może zakupić monitor interaktywny z wbudowanym OPS?

Monitor interaktywny z wbudowanym OPS (Open Pluggable Specification) to modułowy, kompaktowy zestaw komputerowy, którego rozporządzenie nie przewiduje do zakupu z dotacji, placówki wychowania przedszkolnego mogą zakupić ten zestaw z wkładu własnego i wykazać jako rzeczowy wkład własny.

Należy też wskazać, że zakupiony sprzęt komputerowy, jeśli go to dotyczy, musi spełniać wymagania, o których mowa w przepisach, wydanych na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela – czyli w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania (Dz. U. z 2024 r. poz. 9 z późn.zm.).

  1. Czy placówka wychowania przedszkolnego może zakupić  jakiś program np. Photon, i do tego oprogramowanie, oraz inne elementy to czy to też może podlegać finansowaniu w ramach programu?

To, o czym mowa w pytaniu, może być zakupione w ramach wkładu własnego i wykazane jako rzeczowy wkład własny.

Ze środków otrzymanych w ramach programu placówka wychowania przedszkolnego może zakupić:

  •  sprzęt komputerowy (w tym komputery stacjonarne, pracownie terminalowe, laptopy, laptopy przeglądarkowe, tablety), specjalistyczne oprogramowanie, materiały edukacyjne, o których mowa w art. 3 pkt 24 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w postaci elektronicznej, lub materiały ćwiczeniowe, o których mowa w art. 3 pkt 25 tej ustawy, w postaci elektronicznej,  wykorzystywane do użytku służbowego nauczyciela;
  • sprzęt komputerowy (w tym komputery stacjonarne, pracownie terminalowe, laptopy, laptopy przeglądarkowe, tablety), specjalistyczne oprogramowanie, cyfrowe materiały edukacyjne lub cyfrowe materiały ćwiczeniowe, wykorzystywane do bezpośredniej pracy z dziećmi wyłącznie w przypadku prowadzenia zajęć z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  1. Czy placówka wychowania przedszkolnego może zakupić klocki Lego z wbudowanym modułem AI?

Nie, placówka wychowania przedszkolnego nie może zakupić klocków Lego z wbudowanym modułem AI z dotacji. Nie jest to pomoc określona w rozporządzeniu.

  1. Kto ponosi odpowiedzialność za zakup sprzętu niekwalifikowalnego w ramach programu? Kto i w jaki sposób będzie kontrolował zgodność zakupów z zasadami programu oraz jakie mogą być konsekwencje dokonania zakupu niezgodnego z wytycznymi?

Wojewoda udziela dotacji organom prowadzącym placówki wychowania przedszkolnego, szkoły lub placówki zakwalifikowane do objęcia wsparciem finansowym, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1–3 rozporządzenia, na podstawie umowy zawartej z organem prowadzącym zgodnie z art. 150 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530, z późn. zm.2).

Tym samym to wojewoda kontroluje sposób i terminowość wykonania zadań, na które została przyznana dotacja, mając na uwadze postanowienia umowy.

  1. Czy liczba i wartość zakupów finansowanych z dotacji musi w 100% odpowiadać wartościom podanym we wniosku o udział w programie, czy dopuszcza się pewne odstępstwa? Od momentu złożenia wniosku do realizacji zakupów mija często kilka miesięcy, w czasie których mogą zmienić się ceny rynkowe. Jak należy postąpić w takiej sytuacji?

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 17 września 2025 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025–2029 – „Cyfrowy Uczeń” (Dz.U. 2025 poz. 1254) stanowi, iż wniosek o udział w programie „Cyfrowy uczeń” zawiera kalkulację kosztów planowanego w ramach Programu zakupu sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi określonych w programie, zatem kwoty zakupu mogą ulec zmianie. W przypadku ich zwiększenia – organ dokłada brakującą kwotę, w przypadku zmniejszenia - dotacja zostaje zwrócona do wojewody na warunkach i w terminie określonym umową.

  1. Co w przypadku, gdy jednostka przeszacowała ceny i za przyznaną kwotę dotacji nie jest w stanie zakupić takiej liczby sprzętu, jaka została wskazana we wniosku?

Powyższy przypadek stanowi niedoszacowanie zakupu sprzętu, pomocy dydaktycznych lub narzędzi określonych w programie. Organ prowadzący podejmuje zatem decyzję jak powyżej – zwiększa finansowy wkład własny w celu zakupienia wskazanych we wniosku pomocy dydaktycznych, sprzętu, narzędzi lub oprogramowania.

  1. Co należy rozumieć pod pojęciami: „specjalistyczne oprogramowanie” oraz „cyfrowe materiały edukacyjne i ćwiczeniowe”, które można nabywać w ramach dotacji dla placówek przedszkolnych?.

Cyfrowe materiały edukacyjne lub cyfrowe materiały ćwiczeniowe są to materiały w postaci elektronicznej, o których mowa odpowiednio w art. 3 pkt 24 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, art. 3 pkt 25 tej ustawy.

Przez specjalistyczne oprogramowanie rozumiemy np.:

  • aplikacje do tworzenia prezentacji;
  • aplikacje do tworzenia i edycji grafiki rastrowej;
  • aplikacja do tworzenia i edycji grafiki wektorowej;
  • edytor wideo;
  • edytor dźwięku.
  1. Czy dopuszczalne jest dokonanie zakupu sprzętu (np. komputerów) w innej liczbie niż zadeklarowana we wniosku, w części IV Kalkulacja zakupów w kolumnie „liczba sztuk”. 

W ramach dotacji oraz finansowego wkładu własnego dopuszcza się zakup większej liczby sprzętu, ale tylko tego , który został wskazany we wniosku.

  1. Czy można przyjąć, że liczba jeden we wniosku oznacza też jeden zestaw?

W rozporządzeniu nie ma definicji zestawu i ze względu na fakt, że może być zdefiniowany jako komputer np. z „ magiczną podłogą” lub monitorem interaktywnym, to nie można przyjąć powyższego założenia.

Materiały

Wniosek A dyrektora placówki wychowania przedszkolnego
20250918​_Wniosek​_A​_dyrektora​_przedszkola​_2025.xlsx 0.03MB
Wniosek B dyrektora placówki
20250918​_Wniosek​_B​_dyrektora​_placówki​_2025.xlsx 0.04MB
Wniosek C dyrektora placówki prowadzonej przez właściwego ministra
20250918​_Wniosek​_C​_dyrektora​_placówki​_2025​_prowadzonej​_przez​_właściwego​_ministra​_xlsx.xlsx 0.03MB
Wniosek organu prowadzącego
20250918​_Wniosek​_organ​_prowadzący​_2025.xlsx 0.02MB
Wniosek organu prowadzącego placówkę (Ministerstwo)
20250918​_Wniosek​_organ​_prowadzący​_Ministerstwo​_xlsx.xlsx 0.02MB
Uchwała Rady Ministrów w sprawie Rządowego programu wspierania organów prowadzących szkoły i placówki w rozwijaniu umiejętności cyfrowych dzieci i młodzieży na lata 2025-2029 – „Cyfrowy Uczeń”
Cyfrowy​_uczeń​_-​_uchwała.pdf 0.14MB
Załącznik do uchwały nr 121 Rady Ministrów z dnia 17 września 2025 r. "Cyfrowy uczeń"
Cyfrowy​_uczeń​_załącznik​_do​_uchwały.pdf 0.49MB
{"register":{"columns":[]}}