W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

I spotkanie Rady Użytkowników

13.06.2018

Podczas spotkania przedstawiono założenia i cele projektu „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”.

I spotkanie RU

13 czerwca 2018 r. w siedzibie Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej w Warszawie przy ul. Kolskiej 12 odbyło się I spotkanie Rady Użytkowników EZD RP zorganizowane w ramach „Projektu wspierającego przygotowanie projektu pozakonkursowego w Działaniu 2.2 POPC pn. EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Podczas spotkania przedstawione zostały założenia i cele projektu EZD RP oraz prace przygotowawcze zmierzające do uruchomienia przedsięwzięcia, w tym m.in. istotna rola i zadania Rady Użytkowników EZD RP.

W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele następujących instytucji - członkowie Rady Użytkowników EZD RP

  1. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
  2. Ministerstwa Edukacji Narodowej,
  3. Ministerstwa Finansów,
  4. Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
  5. Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi,
  6. Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych,
  7. Naczelnego Sądu Administracyjnego,
  8. Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  9. Biura Rzecznika Praw Obywatelskich,
  10. Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych,
  11. Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej,
  12. Urzędu Transportu Kolejowego,
  13. Narodowego Funduszu Zdrowia,
  14. Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie,
  15. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
     

I spotkanie RU

{"register":{"columns":[]}}