W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa pneumatycznej sondy dynamicznej lekkiej wraz z wyposażeniem do badania zagęszczenia do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Bydgoszczy

28.10.2025

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Dostawa pneumatycznej sondy dynamicznej lekkiej wraz z wyposażeniem do badania zagęszczenia do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Bydgoszczy.

Kod CPV: 38500000-0 – Sprzęt laboratoryjny

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: miglab@gddkia.gov.pl

do dnia 05.11.2025 r. do godziny 12:00.

Osoba prowadząca sprawę: Mirosław Głąb, tel. 523234602, mail: miglab@gddkia.gov.pl                                                                                                                   

Termin realizacji zamówienia: do 28.11.2025 r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Cenę należy podać w PLN.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 3.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 05.11.2025 r. do godziny 12:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.07MB
Ogłoszenie OBY.D-2.2431.46.2025 - dostawa pneumatycznej sondy dynamicznej lekkiej
Ogłoszenie​_OBYD-22431462025​_-​_dostawa​_pneumatycznej​_sondy​_dynamicznej​_lekkiej.pdf 0.09MB
Załącznik​_nr​_1 OPZ sonda lekka
Załącznik​_nr​_1​_OPZ​_sonda​_lekka.pdf 0.30MB
Załącznik​_nr​_2 Protokół odbioru
Załącznik​_nr​_2​_Protokół​_odbioru.docx 0.03MB
Załącznik​_nr​_3 Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_3​_Formularz​_ofertowy.docx 0.01MB
Załącznik​_nr​_4 Klauzula​_informacyjna​_RODO
Załącznik​_nr​_4​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.10.2025 12:13 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa pneumatycznej sondy dynamicznej lekkiej wraz z wyposażeniem do badania zagęszczenia do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Bydgoszczy 2.0 24.11.2025 09:49 Łukasz Marchwant
Dostawa pneumatycznej sondy dynamicznej lekkiej wraz z wyposażeniem do badania zagęszczenia do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Bydgoszczy 1.0 28.10.2025 12:13 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}