W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dzierżawa i opróżnianie pojemnika do gromadzenia nieczystości stałych, niesegregowanych z nieruchomości na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Młyńcu k. Lubicza (Młyniec II/38, 87-162 Lubicz) - nieczystości pochodzące z pasa drogowego 2025

31.03.2025

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

GDDKiA Oddział w Bydgoszczy, Rejon w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Polna 113

Przedmiot zamówienia:

Dzierżawa i opróżnianie pojemnika do gromadzenia nieczystości stałych, niesegregowanych z nieruchomości na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Młyńcu k. Lubicza (Młyniec II/38, 87-162 Lubicz) – nieczystości pochodzące z pasa drogowego

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Toruniu, sekretariat ul. Polna 113, 87-100 Toruń lub e-mail RDK_Torun@gddkia.gov.pl  do dnia 09.04.2025 r.

Osoba prowadząca sprawęJakub Czary, tel. 52 32 34 663

Termin realizacji zamówienia: od 01-07-2025r. do 31-12-2026r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

1. Zakres zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

2. Jedynym kryterium oceny złożonych ofert będzie cena.

Kryterium „cena” [C] będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie

przedmiotu zamówienia, przedstawionej w Formularzu ofertowym.

Ofercie o najniższej cenie, Zamawiający przyzna 100 punktów, a każdej nastepnej

zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

C= Cmin/Co x 100 pkt. ,  gdzie:

Cmin – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)

Co – cena brutto badanej oferty (zł)

3. Ofertę należy złożyć na załączonych drukach: Formularz Ofertowy+Formularz Cenowy. Do „Oferty” Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (pkt.V. Wymagania dla Wykonawcy).

4. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o których bezzwłocznie powiadomi Wykonawcę.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia  09-04-2025r.   do godz. 12:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r., poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r., poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”

 (por.: Załącznik do Zarządzenia nr 22 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w sprawie wprowadzenia Wewnętrznej procedury zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 września 2024 r.(Dz. Urz. GDDKiA z 2024 r., poz. 22).

Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania zgłoszeń osobom fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w kontekście związanym z pracą. Przekazanie rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do poprawy funkcjonowania Urzędu. 

Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych". 

https://www.gov.pl/web/gddkia/procedura-zgloszen-wewnetrznych

Materiały

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.10MB
INFORMACJA ZŁÓŻONYCH OFERTACH
Informacja​_o​_złożonych​_ofertach.pdf 0.11MB
0. Ogłoszenie
0​_Ogłoszenie.pdf 0.10MB
1. OPZ - załącznik nr 1
1​_OPZ​_-​_załącznik​_nr​_1.pdf 0.06MB
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 2
2​_Formularz​_​_ofertowy​_-​_załącznik​_nr​_2.pdf 0.28MB
3. Formularz cenowy - załącznik nr 3
3​_Formularz​_cenowy​_-​_załącznik​_nr​_3.pdf 0.13MB
4. projekt umowy - załącznik nr 4
4​_projekt​_umowy​_-​_załącznik​_nr​_4.pdf 0.23MB
5. Klauzula​_informacyjna​_RODO - załącznik nr 5
5​_Klauzula​_informacyjna​_RODO​_-​_załącznik​_nr​_5.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2025 08:46 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dzierżawa i opróżnianie pojemnika do gromadzenia nieczystości stałych, niesegregowanych z nieruchomości na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Młyńcu k. Lubicza (Młyniec II/38, 87-162 Lubicz) - nieczystości pochodzące z pasa drogowego 2025 3.0 16.06.2025 09:24 Łukasz Marchwant
Dzierżawa i opróżnianie pojemnika do gromadzenia nieczystości stałych, niesegregowanych z nieruchomości na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Młyńcu k. Lubicza (Młyniec II/38, 87-162 Lubicz) – nieczystości pochodzące z pasa drogowego 2025 2.0 14.04.2025 12:03 Łukasz Marchwant
Dzierżawa i opróżnianie pojemnika do gromadzenia nieczystości stałych, niesegregowanych z nieruchomości na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Młyńcu k. Lubicza (Młyniec II/38, 87-162 Lubicz) – nieczystości pochodzące z pasa drogowego 2025 1.0 31.03.2025 08:46 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}