W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Łódź - obsługa kancelaryjna - postępowanie unieważnione

12.02.2024

Postępowanie unieważnione Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Świadczenie usług administracyjnych – obsługa kancelarii w siedzibie Oddziału GDDKiA w Łodzi przy ul. Irysowej 2. Formularz ofertowy oraz cenowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail: jwasilewska@gddkia.gov.pl do dnia 20.02.2024 r. godz. 10:00

OGŁOSZENIE

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi.

Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):

Świadczenie usług administracyjnych – obsługa kancelarii w siedzibie Oddziału GDDKiA w Łodzi przy ul. Irysowej 2.

Formularz ofertowy oraz cenowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodziul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail: jwasilewska@gddkia.gov.pl do dnia

20.02.2024 r. godz. 10:00

Osoba prowadząca sprawę: Joanna Wasilewska - Kłąb tel.(42) 233 96 41

Termin realizacji zamówienia1): 12 miesięcy od dnia 04.03.2024 r. lub od daty podpisania umowy, jeśli zawarcie umowy nastąpi po dniu 04.03.2024 r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego

prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Kryteria oceny ofert – cena 100%; warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w OPZ oraz projektowanych postanowieniach umowy.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym

Materiały

Unieważnienie postępowania
Pismo​_Unieważnienie​_postępowania.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.02.2024 08:08 Kuźbik Violetta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Łódź - obsługa kancelaryjna - postępowanie unieważnione 2.0 23.02.2024 14:47 Plich - Więclewska Dorota
Łódź - obsługa kancelaryjna 1.0 12.02.2024 08:08 Kuźbik Violetta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}