Zamówienia rozstrzygnięte
-
18.06.2025„Dostawy gazu propan do celów grzewczych do Rejonu Autostradowego w Łowiczu” Dzierzgów 114, 99-416 Nieborów.„Dostawy gazu propan do celów grzewczych do Rejonu Autostradowego w Łowiczu” Dzierzgów 114, 99-416 Nieborów.
-
03.06.2025Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych z siedziby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2.Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych z siedziby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2.
-
06.05.2025Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w tym pełnienie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej- postępowanie unieważnioneSprawowanie nadzoru inwestorskiego, w tym pełnienie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej - postępowanie unieważnione
-
18.11.2024Zakup i dostawa materiałów biurowych 18.11.2024r.Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail mdrozdowska@gddkia.gov.pl do dnia 26.11.2024r. do godz. 10:00. Osoba prowadząca sprawę: Marzena Drozdowska, tel. 698 629 763 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia: 16.12.2024r Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane: Kryteria oceny ofert: cena 100%. Dostawa nastąpi jednorazowo w terminie do 16.12.2024r. Cena wskazana przez Wykonawcę obejmuje również koszt dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby Oddziału przy ul. Irysowej 2 i umieścić go w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia zlokalizowane na parterze). Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
-
18.11.2024„Geodezyjne wydzielenie z pasa drogi ekspresowej S8, na odcinku od Węzła Tomaszów Mazowiecki Centrum do skrzyżowania z ul. Ujezdzką działek w celu przeniesienia prawa własności nieruchomości na innego zarządcęZamawiający: Prowadzący postępowanie: Rejon w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Trybunalski. Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Geodezyjne wydzielenie z pasa drogi ekspresowej S8, na odcinku od Węzła Tomaszów Mazowiecki Centrum do skrzyżowania z ul. Ujezdzką działek w celu przeniesienia prawa własności nieruchomości na innego zarządcę”. Formularz ofertowy i formularz cenowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Południowa 17/19, 97–300 Piotrków Trybunalski lub e-mail: piotrkow@gddkia.gov.pl do dnia 28.11.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Jadwiga Kacperek, Karol Kosonóg, tel. 44 649 76 46; (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane: Kryteria oceny ofert – 100% ceny. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym i formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny.
-
05.11.2024Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami 05.11.2024 - postępowanie unieważnionePostępowanie unieważnione Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail mdrozdowska@gddkia.gov.pl do dnia 13.11.2024 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Marzena Drozdowska, tel. 698 629 763 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1):do 13.12.2024 Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryteria oceny ofert: cena 100%. Dostawa nastąpi jednorazowo w terminie do 13.12.2024r. Cena wskazana przez Wykonawcę obejmuje również koszt dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby Oddziału przy ul. Irysowej 2 i umieścić go w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia zlokalizowane na parterze). Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu cenowym i ofertowym.
-
25.10.2024„Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: Budowa zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 12 w m. Przygłów w woj. łódzkim”.Przedmiot zamówienia: „Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: Budowa zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 12 w m. Przygłów w woj. łódzkim”. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl do dnia 05.11.2024 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Tomasz Biegański, tel. 662 530 697
-
24.10.2024Usługi kominiarskie - postępowanie unieważnionePostępowanie unieważnione Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2 Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Usługi kominiarskie i przegląd urządzeń kominowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na sześć części: Część I – Rejon Autostradowy w Łowiczu Część II – Rejon w Opocznie Część III – Rejon w Radomsku Część IV – Rejon w Wieluniu Część V – Oddział w Łodzi Część VI – Centrum Zarządzania Ruchem w Sosnowcu (Stryków) Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno lub e-mail djuszczyk@gddkia.gov.pl do dnia 04.11.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Dawid Juszczyk tel. 24 355 79 91 lub 882 360 502 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): Część I – do 30.05.2025 r.; Część II – do 30.05.2025 r.; Część III – do 30.05.2025 r.; Część IV – do 30.05.2025 r.; Część V – do 30.11.2024 r.; Część VI – do 30.11.2024 r.
-
14.10.2024Malowanie blachy na dachu w magazynie na sprzęt ZUD 14.10.2024r.Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi 91-857 Łódź, ul. Irysowa 2 Prowadzący postępowanie: Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Malowanie blachy na dachu w magazynie na sprzęt ZUD Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Rejon w Opocznie, sekretariat ul. 26-300 Opoczno, ul. Zakątna 6 lub email opoczno@gddkia.gov.pl do dnia 22.10.2024 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Rafał Mularczyk, Lidia Poddębniak tel. 44 755 32 25 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2024r. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryteria oceny ofert – 100% ceny. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
-
14.10.2024„Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Budowa chodnika z niezbędnym oświetleniem w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. łódzkim – w m. Brzozowiec i Zawady”. - Uwaga OPZ zamiennyZamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia: „Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Budowa chodnika z niezbędnym oświetleniem w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. łódzkim – w m. Brzozowiec i Zawady”. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl do dnia 22.10.2024 r. do godz. 12:00 Osoba prowadząca sprawę: Tomasz Biegański, tel. 662 530 697 Termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania Umowy do czasu faktycznego zakończenia robót i ich rozliczenia, rozliczenia końcowego umowy z wykonawcą robót, dokonania protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy od wykonawcy robót oraz dokonania protokolarnego odbioru ostatecznego robót, jak również przez pierwszych 12 miesięcy okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane (od protokolarnego odbioru ostatecznego robót zrealizowanych przez wykonawcę robót). W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązuje się dokonać w obecności Zamawiającego i wykonawcy robót, przeglądów odpowiednio w 6 – tym i 12 - tym miesiącu od protokolarnego odbioru ostatecznego robót zrealizowanych przez wykonawcę robót. Przewidywany termin realizacji zamówienia do 26.12.2026 r. Termin wykonania usługi będzie ściśle dostosowany do terminu realizacji prac projektowych oraz robót budowlanych przez wykonawcę robót. Termin realizacji umowy nr 1/09/R/2024 z dnia 26.09.2024 r. zawartej z wykonawcą robót, jaki jest wymagany przez Zamawiającego od wykonawcy robót budowlanych wynosi 15 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym: opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub w razie konieczności uzyskanie Decyzji ZRID – w terminie 11 miesięcy od podpisania umowy; wykonanie wszelkich robót budowlanych w terminie 4 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na budowę wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą przyjętą do właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji objętej ww. umową nr 1/09/R/2024 z dnia 26.09.2024 r. Terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych terminów prac realizowanych przez wykonawcę robót, stosownie do czasu ich realizacji, z zastrzeżeniem wskazanym w zdaniu następnym. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie w przypadku zmiany zakresu rzeczowego, finansowego robót budowlanych, jak również zmiany przewidywanego terminu realizacji umowy o roboty budowlane oraz za nadzór nad robotami dodatkowymi, zamiennymi i uzupełniającymi. Usługa winna być sprawowana w okresie zgodnym z warunkami zawartymi w Umowie.