Utrzymanie terenu przy Centrum Zarządzania Ruchem
19.11.2025
Utrzymanie zimowe terenu zewnętrznego przy Centrum Zarzadzania Ruchem
OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Utrzymanie zimowe terenu zewnętrznego przy Centrum Zarzadzania Ruchem
Formularz ofertowy i cenowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail mzagdanski@gddkia.gov.pl do dnia 27.11.2025 r. do godz. 12:00
Osoba prowadząca sprawę: Michał Zagdański tel. 42 233 97 39, 662 224 284
Termin realizacji zamówienia1): 2 miesiące od dnia podpisania umowy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
kryteria oceny ofert – 100% cena
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym i formularzu cenowym. Formularze muszą być podpisane i opieczętowane
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Materiały
DokumentyDokumenty_do_postępowania_(2).zip 1.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.11.2025 07:31 Kuźbik Violetta
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Utrzymanie terenu przy Centrum Zarządzania Ruchem | 1.0 | 19.11.2025 07:31 Kuźbik Violetta |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP