W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obsługa administracyjno - gospodarcza Obiektów Socjalnych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku z podziałem na 3 części zamówienia

10.05.2022

Termin składania ofert upływa w dniu 18.05.2022 do godz. 12.00.

Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Gdańsku, sekretariat ul. Subisława 5, 80 - 354 Gdańsk
lub igzella@gddkia.gov.pl do dnia 18.05.2022 do godz. 12.00.

 

Przedmiot zamówienia:

Obsługa administracyjno - gospodarcza Obiektów Socjalnych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku z podziałem na 3 części zamówienia.

 

Część Nr 1 - Obsługa administracyjno - gospodarcza Bazy Socjalnej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku w m. Szarlota k. Kościerzyny w dniach od 24.05.2022 r. do 01.10.2022 r. – Osoba pierwsza”

 

Część nr 2 – Obsługa administracyjno - gospodarcza Bazy Socjalnej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku w m. Szarlota k. Kościerzyny w dniach od 24.05.2022 r. do 01.10.2022 r. – Osoba druga”

 

Część Nr 3 - „Obsługa gospodarcza Bazy Socjalnej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku w m. Przebrno ul. Drogowców 1 w dniach od 01.06.2022 r. do 30.09.2022 r.”

 

Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę administracyjno – gospodarczą związaną z funkcjonowaniem Obiektów Socjalnych w sezonie wakacyjnym, szczegółowo opisanym w Opisie Przedmiotu zamówienia.

 

Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie będzie realizowane w terminie:

- dla części 1 i 2 od dnia 24.05.2022 r do 01.10.2022 r.,

- dla części 3 od dnia 01.06.2022 r. do 30.09.2022 r.

 

Materiały

Informacja o unieważnieniu cz. 1 i 2 postępowania
Informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania.pdf 0.10MB
Informacja o udzieleniu zamówienia cz. 3
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_cz3.pdf 0.10MB
Informacja o zmianie treści OPZ
Informacja​_o​_zmianie​_treści​_OPZ.pdf 0.11MB
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.11MB
Opis przedmiotu zamówienia cz. nr 1 i nr 2
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_cz​_nr​_1​_i​_2.pdf 0.43MB
Opis przedmiotu zamówienia cz. nr 3
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_cz​_3.pdf 0.32MB
Projektowane postanowienia umowy - działalność gospodarcza cz. nr 1,2,3
Projektowane​_postanowienia​_umowy​_-​_działalność​_gospodarcza​_cz​_1,2,3.pdf 0.43MB
Projektowane postanowienia umowy - umowa zlecenie cz. nr 1, 2, 3
Projektowane​_postanowienia​_umowy-​_umowa​_zlecenia​_cz​_1,2,3.pdf 0.15MB
Wzór umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych
Wzór​_umowy​_o​_powierzenie​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.15MB
Formularz cenowy cz. nr 1 - umowa zlecenie
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_1​_umowa​_-​_zlecenie.pdf 0.29MB
Formularz cenowy cz. nr 2 - umowa zlecenie
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_2​_umowa​_-​_zlecenie.pdf 0.29MB
Formularz cenowy cz. nr 3 - umowa zlecenie
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_3​_umowa​_-​_zlecenie.pdf 0.29MB
Formularz cenowy cz. nr 1 - działalność gospodarcza
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_1​_działalność​_gospodarcza.pdf 0.29MB
Formularz cenowy cz. nr 2 - działalność gospodarcza
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_2​_działalność​_gospodarcza.pdf 0.29MB
Formularz cenowy cz. nr 3 - działalność gospodarcza
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_3​_działalność​_gospodarcza.pdf 0.29MB
Formularz ofertowy cz. nr 1
Formularz​_ofertowy​_cz​_nr​_1.pdf 0.27MB
Formularz ofertowy cz. nr 2
Formularz​_ofertowy​_cz​_nr​_2.pdf 0.27MB
Formularz ofertowy cz. nr 3
Formularz​_ofertowy​_cz​_nr​_3.pdf 0.27MB
Formularze w wersji edytowalnej
Formularze​_w​_wersji​_edytowalnej.zip 0.12MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.05.2022 14:41 Włodarczyk Karolina
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obsługa administracyjno - gospodarcza Obiektów Socjalnych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku z podziałem na 3 części zamówienia 4.0 13.06.2022 10:12 Włodarczyk Karolina
Obsługa administracyjno - gospodarcza Obiektów Socjalnych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku z podziałem na 3 części zamówienia 3.0 19.05.2022 09:47 Włodarczyk Karolina
Obsługa administracyjno - gospodarcza Obiektów Socjalnych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku z podziałem na 3 części zamówienia 2.0 17.05.2022 09:04 Włodarczyk Karolina
Obsługa administracyjno - gospodarcza Obiektów Socjalnych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku z podziałem na 3 części zamówienia 1.0 10.05.2022 14:41 Włodarczyk Karolina

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}