W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc. Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno”

31.03.2023

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz

Przedmiot zamówienia:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc.
Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno”

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA w Bydgoszczy Rejon w Toruniu, sekretariat ul. Polna 113, 87-100 Toruń
lub e-mail rdk_torun@gddkia.gov.pl do dnia 12.04.2023 r.

Osoba prowadząca sprawę: Agnieszka Tupalska tel. 56 658 40 60

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego robót od Wykonawcy robót (szacunkowy termin realizacji robót
- 3 miesiące od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót, odbiory – 1 miesiąc).

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:
1. Zakres zamówienia został określony w Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. Jedynym kryterium oceny złożonych ofert będzie cena.
Kryterium „cena” [C] będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawionej w Formularzu ofertowym.
Ofercie o najniższej cenie, Zamawiający przyzna 100 punktów, a każdej nastepnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C= Cmin/Co x 100 pkt. , gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto badanej oferty (zł)
3. Ofertę należy złożyć na załączonm druku: Formularz Ofertowy.
Do „Oferty” Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (pkt.3. Warunki udziału
w postępowaniu).
4. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o których bezzwłocznie powiadomi Wykonawcę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto 

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_Świecie.pdf 0.08MB
OGŁOSZENIE nadzór PPPP1 Świecie
OGŁOSZENIE​_nadzór​_PPPP1​_Świecie.pdf 0.06MB
OPZ - załącznik nr 1 Świecie
OPZ​_-​_załącznik​_nr​_1​_Świecie.pdf 0.21MB
Projekt Umowy - załącznik nr 2 Świecie
Projekt​_Umowy​_-​_załącznik​_nr​_2​_Świecie​_.pdf 0.12MB
Formularz ofertowy - załącznik nr 3
Formularz​_ofertowy​_-​_załącznik​_nr​_3.docx 0.02MB
Formularz cenowy - załącznik nr 3a
Formularz​_cenowy​_-​_załącznik​_nr​_3a.docx 0.02MB
Warunki udziału - załącznik nr 4
Warunki​_udziału​_-​_załącznik​_nr​_4.docx 0.02MB
Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 1
Dok​_proj​_1.zip 4.73MB
Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 2.1
Dok​_proj​_2​_partszip.001 200.00MB
Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 2.2
Dok​_proj​_2​_partszip.002 200.00MB
Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 2.3
Dok​_proj​_2​_partszip.003 120.67MB
Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 3.1
Dok​_proj​_3​_partszip.001 200.00MB
Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 3.2
Dok​_proj​_3​_partszip.002 200.00MB
Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 3.3
Dok​_proj​_3​_partszip.003 137.32MB
Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 4
Dok​_proj​_4​_lok20.zip 74.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2023 15:02 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc. Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno” 3.0 04.05.2023 13:25 Łukasz Marchwant
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc. Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno” 2.0 03.04.2023 09:19 Łukasz Marchwant
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc. Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno” 1.0 31.03.2023 15:02 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}