W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Petycja mieszkańców Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - Ekrany Akustyczne dla POW - Wilanów STOP HAŁASOWI

23.06.2021

Petycja mieszkańców Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - Ekrany Akustyczne dla POW - Wilanów STOP HAŁASOWI

  1. Data złożenia: 23.06.2021
  2. W przypadku wyrażenia zgody, imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję lub przedmiotu, w interesie którego petycja jest składana: brak 
  3. Dane dotyczące przebiegu postępowania, w szczególności dotyczące zasięganych opinii oraz sposobu załatwienia petycji: Wyjaśniono, że po wykonaniu analizy porealizacyjnej w zakresie hałasu, w przypadku przekroczeń dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku, po wydaniu odpowiednich decyzji, GDDKiA podejmie działania w celu ograniczenia poziomu hałasu
  4. Termin załatwienia: 26.07.2021 r.

Materiały

Petycja mieszkańców Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy
Petycja​_Wilanów.pdf 1.86MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.01.2022 10:55 Maciej Urbaniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Petycja mieszkańców Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - Ekrany Akustyczne dla POW - Wilanów STOP HAŁASOWI 2.0 20.05.2022 10:31 Krasucka Anna
Petycja mieszkańców Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - Ekrany Akustyczne dla POW - Wilanów STOP HAŁASOWI 1.0 14.01.2022 10:55 Maciej Urbaniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}