W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów.

28.09.2023

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lmarchwant@gddkia.gov.pl

do dnia 06.10.2023 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Łukasz Marchwant, tel. 52 32 34 533/611                                                                                                                 

Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do formularza ofertowego należy załączyć wypełniony formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3. Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 4. Oświadczenie wykonawcy dot. oferowanych materiałów eksploatacyjnych stanowi załącznik nr 5.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 06.10.2023 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
DO​_PODPISU​_WYNIKI​_(dostawa​_tonerów).pdf 0.09MB
0. Ogłoszenie
0​_Ogłoszenie.pdf 0.09MB
1. opis przedmiotu zamówienia
1​_opis​_przedmiotu​_zamówienia.docx 0.02MB
2. formularz ofertowy
2​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
3. formularz cenowy
3​_formularz​_cenowy.xlsx 0.01MB
4. projekt umowy
4​_projekt​_umowy.docx 0.03MB
5. wzór oświadczenia
5​_wzór​_oświadczenia.docx 0.02MB
Klauzula RODO- zamówienia poniżej 130 tys zł i bez pzp
Klauzula​_RODO-​_zamówienia​_poniżej​_130​_tys​_zł​_i​_bez​_pzp.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.09.2023 12:41 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów. 3.0 11.10.2023 16:10 Łukasz Marchwant
Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów. 2.0 10.10.2023 15:40 Łukasz Marchwant
Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów. 1.0 28.09.2023 12:41 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}