W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wymiana ogumienia w samochodach użytkowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części

31.03.2023

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Wymiana ogumienia w samochodach użytkowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wiwozniak@gddkia.gov.pl

do dnia 12.04.2023 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę:  Wioleta Woźniak, tel. 52 32 34 533                                                                                                         

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2023 r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 12.04.2023 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Zawiadomienie o wynikach
Wynik​_postępowania​_dot​_WYMIANA​_OGUMIENIA.pdf 0.14MB
pytania i odpowiedzi 11.04
pytania​_i​_odpowiedzi​_1104.pdf 0.10MB
0. Ogłoszenie wymiana ogumienia
0​_Ogłoszenie​_wymiana​_ogumienia.pdf 0.11MB
1. Opis Przedmiotu Zamówienia
1​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.08MB
2. Formularz ofertowy
2​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
3. Formularz cenowy - WYMIANA OPON-KÓŁ 2023
3​_Formularz​_cenowy​_-​_WYMIANA​_OPON-KÓŁ​_2023.xlsx 0.02MB
4. Projekt umowy wymiana ogumienia
4​_Projekt​_umowy​_wymiana​_ogumienia.pdf 0.10MB
Klauzula​_informacyjna​_RODO - załącznik nr 4
Klauzula​_informacyjna​_RODO​_-​_załącznik​_nr​_4.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2023 12:52 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wymiana ogumienia w samochodach użytkowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części 2.0 26.04.2023 07:38 Łukasz Marchwant
Wymiana ogumienia w samochodach użytkowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części 1.0 31.03.2023 12:52 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}