Zbycie majątku - sprzęt biurowy
SPOSÓB SKŁADANIA WNIOSKÓW/ OFERT
Jednostki zainteresowane nabyciem poszczególnych składników mogą składać pisemne oferty (formularz ofertowy w załączeniu) do dnia 30.04.2025 do godz. 15:00:
- poczta elektroniczna e-mail: kontakt@gddkia.gov.pl
- ePUAP: /e6uk800pdc/SkrytkaESP
- pocztą na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
- osobiście przez pozostawienie wniosku w Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa (kancelaria)
W przypadku gdy sprzedaż ww. składników nie dojdzie do skutku rozpatrywane będą złożone wnioski określone w § 38 i § 39 ust.1 pkt. 1 i 2 Rozporządzenia. Niepełne dane we wniosku skutkować będą nie rozpatrzeniem wniosku.
LOKALIZACJA
Zbędne składniki majątku ruchomego można oglądać w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa.
W tym celu zaleca się wcześniejsze umówienie się z Panią Liwią Zaradkiewicz e-mail: lzaradkiewicz@gddkia.gov.pl
KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
najwyższa cena – 100 %
OFERTY PODLEGAJACE ODRZUCENIU:
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
- nie zawiera wypełnionych danych lub jest niekompletna, nieczytelna lub budzi inne wątpliwości a uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
- uczestnik postępowania nie zaoferował co najmniej ceny wywoławczej.
- o odrzuceniu oferty komisja zawiadamia oferenta.
WYBÓR OFERTY:
- zostanie wybrana oferta oferenta, który zaoferował najwyższą cenę – w dniu składania ofert.
- w razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tą samą cenę, komisja postanawia o kontynuowaniu postępowania w formie aukcji między tymi oferentami informując ich o terminie i miejscu tej aukcji
- złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia postępowania
WARUNKI PŁATNOŚCI
Zapłata za zakupiony majątek ruchomy nastąpi w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury.
WARUNKI ODBIORU
Wydanie przedmiotu sprzedaży następuje niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia.
Odbiór składników majątku z miejsca określonego w pkt dotyczącym lokalizacji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa.
Zastrzeżenie:
GDDKiA zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta, prawo odstąpienia od ogłoszenia, prawo unieważnienia lub zamknięcia ogłoszenia w każdym przypadku bez konieczności podania przyczyny.
Materiały
INFORMACJA O ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH RZECZOWYCH MAJĄTKU RUCHOMEGOINFORMACJA_O_ZUŻYTYCH_SKŁADNIKACH_RZECZOWYCH_MAJĄTKU_RUCHOMEGO.pdf 0.20MB Formularz ofertowy
załącznik_do_ogłoszenia_formularz_ofertowy.docx 0.02MB