W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Dyrektora Generalnego

Biuro Dyrektora Generalnego (BDG) realizuje zadania dyrektora generalnego oraz Ministra. Realizuje politykę personalną, prowadzi obsługę finansową wynagrodzeń pracowników Ministerstwa. BDG prowadzi sprawy ochrony danych osobowych, oświadczeń majątkowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.

Dane kierownictwa:

Dyrektor: Artur Nojszewski

Dane kontaktowe:

tel.: +48 22 583 88 20
fax: +48 22 583 88 21
e-mail: SekretariatBDG@mgm.gov.pl

Zadania biura

Do zadań biura należy m.in.:

  • opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi;
  • prowadzenie spraw wynikających z nawiązania, trwania i ustania stosunku pracy pracowników Ministerstwa, w tym z obszaru rozwoju zawodowego;
  • prowadzenie działalności socjalnej w Ministerstwie;
  • prowadzenie dokumentacji, naliczanie i odprowadzanie składek do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;
  • realizacja zadań dotyczących organizacji urzędu;
  • koordynacja spraw kontroli zarządczej w zakresie: planu działalności Ministra, sprawozdania z wykonania planu działalności Ministra, samooceny kontroli zarządczej, oświadczenia Ministra o stanie kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem;

Biuro Dyrektora Generalnego prowadzi obsługę sekretariatu i budżetu Państwowej Komisji Badań Wypadków Morskich, komisji dyscyplinarnej oraz sekretariatu dyrektora generalnego.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
02.03.2018 10:26 Joanna Lis-Drużyńska
Pierwsza publikacja:
02.03.2018 10:26 Joanna Lis-Drużyńska
{"register":{"columns":[]}}