W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności serwisu priorytety.gov

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej  gov.pl/priorytety zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Priorytety.


Data publikacji strony internetowej: 31 października 2025 r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 31 października 2025 r.

 

Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

  • Nie wszystkie filmy, które zamieszczamy w naszym serwisie, mają napisy rozszerzone i audiodeskrypcję. Staramy się dodawać napisy sukcesywnie.
  • Na stronie opublikowano także takie dokumenty, które:
    • pochodzą z różnych źródeł; 
    • nie można zmienić ich struktury;
    • zostały opublikowane, zanim ustawa o dostępności cyfrowej weszła w życie.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 31 października 2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 października 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez redaktorów serwisu w oparciu o  Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Raport z badania 
Samoocenę strony internetowej http://www.gov.pl/priorytety przeprowadziliśmy na podstawie Listy kontrolnej do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB), ocena na poziomie podstawowym.
Do oceny wzięliśmy pod uwagę zakładkę na strony głównej https://www.gov.pl/priorytety 
Wyselekcjonowana podstrona odpowiada używanym szablonom podstron serwisu gov.pl.
W raporcie z badania na poziomie podstawowym nie stwierdzono istotnych błędów. Nie wszystkie filmy, które zamieszczamy w naszym serwisie (głównie generowane ze źródeł zewnętrznych), mają napisy rozszerzone i audiodeskrypcję. Staramy się dodawać napisy sukcesywnie.

 

Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.


Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Karoliny Rabczak— Karolina.Rabczak@kprm.gov.pl  lub telefonicznie +48 22 694 60 11.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.


Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasza reakcja, sposób zapewnienia dostępności lub zaproponowany dostęp alternatywny, będzie niewłaściwy w ocenie osoby występującej z żądaniem, ma ona prawo do złożenia skargi.

Ewentualne skargi prosimy kierować:

  • pisemnie na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa bądź bezpośrednio w biurze podawczym (w godz. 8.15 - 16.15) przy al. J. Ch. Szucha 14;
  • pocztą elektroniczną na adres kontakt@kprm.gov.pl ;
  • poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na adres: /eKPRM/SkrytkaESP;
  • faksem pod nr +48 22 695 82 04.

Można również skontaktować się z Biurem Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić Rzecznika o podjęcie interwencji w swojej sprawie.

 

Więcej informacji o ich dostępności możesz znaleźć w zakładce Informacja o dostępności KPRM dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Więcej informacji o ich dostępności możesz znaleźć w zakładce Informacja o dostępności KPRM dla osób z niepełnosprawnościami.
 

 

{"register":{"columns":[]}}