W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wymianą rolety antywłamaniowej - wejście do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Opolu

27.07.2023

Ogłoszenie nr 2023-56548-168128

 

REACT-EU

 

Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wymianą rolety antywłamaniowej- wejście do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Opolu w ramach realizacji projektu „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” Nr  POIS.11.03.00-00-0192/22 realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 w zakresie wsparcia organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (roboty budowlane, doposażenie, w tym zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji).

Opis

  1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż oraz utylizacja istniejących drzwi wejściowych oraz dostawa wraz z montażem i pracami wykończeniowymi, drzwi wejściowych do pomieszczeń Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w budynku mieszczącym się przy ul. Krakowskiej 51/19 w Opolu,
  2. Demontaż oraz utylizacja istniejącej rolety antywłamaniowej oraz dostawa wraz z montażem fabrycznie nowej rolety antywłamaniowej.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

  • Demontaż starego skrzydła drzwiowego.
  • Demontaż istniejącej rolety antywłamaniowej
  • Montaż fabrycznie nowej rolety antywłamaniowej
  • Wykucie z muru starych ościeżnic
  • Montaż nowych ościeżnic drzwiowych
  • Montaż skrzydeł drzwiowych wraz z regulacją, montażem osprzętu (klamka z szyldem, zamek, oraz dopasowanie skrzydła drzwiowego do przełożenia istniejącego domofonu wizyjnego.
  • Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kategorii III w różnych miejscach na murach(ścianach) ceglanych lub betonowych, na stykach z ościeżnicami, tynk cementowo-wapienny.
  • Wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na powierzchniach tynkowanych – tynków ościeży wewnętrznych i elementów uszkodzonych.
  • Zabezpieczenie istniejących powłok malarskich przed uszkodzeniem np. poprzez naklejenie taśmy malarskiej.
  • Malowaniu tynków ościeży i pozostałych uszkodzeń wewnętrznych farbą emulsyjną - 3-krotnie (w kolorze zbliżonym do istniejącego)
  • Wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki po demontażu drzwi oraz rolety antywłamaniowej, roboty porządkowe.
  • Gwarancja i rękojmia na drzwi, roletę antywłamaniową i roboty – min. 3 lata Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania w przypadku gdy nie otrzyma środków na realizację projektu.

Okres gwarancji: min. 3 lata

Kody CPV:

  • 44221200-7 Drzwi
  • 45000000-7 Roboty budowlane
  • 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
  • 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

Warunki, jakie musi spełniać oferent

Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń:

  • Załącznik nr 1: Formularz ofertowy,
  • Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
  • Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku wykluczeń,
  • Załącznik nr 4: Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia,

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

Oferent powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

Wiedza i doświadczenie:

Oferent powinien posiadać wiedzę oraz doświadczenie umożliwiającą prawidłowa realizacje zamówienia.

Potencjał techniczny:

Oferent powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym.

Kryteria oceny

Najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana ta, z najwyższą ilością punktów zgodnie z kryterium zawartym w zapytaniu ofertowym oraz zał. nr 5

Materiały

Zapytanie ofertowe do drzwi wejściowych
Zapytanie​_ofertowe​_do​_drzwi​_wejściowych.pdf 0.34MB
zał. 5 opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja
zał​_5​_opis​_przedmiotu​_zamówienia,​_specyfikacja.pdf 0.17MB
Zał. nr 6 wzór umowy drzwi
Zał​_nr​_6​_wzór​_umowy​_drzwi.pdf 0.28MB
Link do Ogłoszenia nr 2023-56548-168128 w Bazie Konkurencyjności Funduszy Europejskich

Materiały

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.53MB
{"register":{"columns":[]}}