W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Konsulat Generalny RP w Łucku

Telefon konsulatu: +380 332 280 640

Zapisy w sprawie Karty Polaka oraz zapytania dotyczące problematyki związanej z Kartą Polaka prosimy kierować na adres: luck.kg.kartapolaka@msz.gov.pl.
W sprawach prawnych, pomocy konsularnej i paszportowych prosimy kierować zapytania na adres: luck.prawny@msz.gov.pl.

W celu złożenia wniosku wizowego na wizę krajową lub Schengen, oraz MGR konieczne jest wcześniejsze zarejestrowanie wniosku w systemie e-Konsulat oraz zgłoszenie się w KG RP w Łucku zgodnie z wyznaczoną datą i godziną rejestracji https://secure.e-konsulat.gov.pl/placowki/83

Zapytania mailowe dotyczące pozostałych zagadnień prosimy kierować na adres luck.konsul@msz.gov.pl

Telefon konsula dyżurnego: +380 50 402 92 91

Konsul dyżurny nie udziela informacji. Jest to numer alarmowy wyłącznie dla obywateli polskich, z którego należy korzystać poza godzinami pracy.

PRZYJMOWANIE SKARG I WNIOSKÓW

Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania Konsulatu oraz skargi i wnioski dotyczące działania podległych mu pracowników rozpatruje kierownik urzędu konsularnego.

Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków do placówki zagranicznej przyjmowani są przez kierownika placówki lub wyznaczonego przez niego na piśmie pracownika w środy w godz. 10:00-11:00, przy stanowisku wydawania dokumentów.

SPOSOBY WNOSZENIA SKARG I WNIOSKÓW:

Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków:

§ 8.1. Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

§ 8.2. Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia, w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.

 

{"register":{"columns":[]}}