W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Konserwacja oraz serwis systemów p.poż oraz sygnalizacji alarmu p.poż. w obiektach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu w roku 2024

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:BOU.VI.273.9.2023
  • Data rozpoczęcia: 05.12.2023
  • Data zakończenia: 12.12.2023
  • Jednostka publikująca:Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
  • Opis zamówienia:Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu – Zamawiający – zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł, dla których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest: Konserwacja oraz serwis systemów p.poż oraz sygnalizacji alarmu p.poż. w obiektach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu w roku 2024.

Materiały

zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.85MB Data dodania załącznika: 2023-12-05
zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe.docx 0.04MB Data dodania załącznika: 2023-12-05
projekt umowy
Załącznik​_nr​_4​_-​_Projekt​_umowy.doc 0.09MB Data dodania załącznika: 2023-12-05
formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB Data dodania załącznika: 2023-12-05
wykaz urządzeń przeciwpożarowych
Wykaz​_urządzeń​_przeciwpożarowych​_​_załącznik​_do​_postępowania​_ofertowego​_2023​_wer​_10.xlsx 0.06MB Data dodania załącznika: 2023-12-05
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.12.2023 08:51 Marcin Kaczmarczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sylwia Rosińska-Urban
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Konserwacja oraz serwis systemów p.poż oraz sygnalizacji alarmu p.poż. w obiektach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu w roku 2024 1.0 06.12.2023 08:51 Marcin Kaczmarczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}