Zapewnienia stałego, niezawodnego i bezpiecznego dostępu do Internetu dla Urzędu Zamówień Publicznych w siedzibie przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, obejmującego dwa niezależne łącza: podstawowe (światłowodowe) oraz zapasowe (radiowe), każde z pełną ochroną AntyDDoS oraz usługami DNS
25.09.2025
Materiały
Ogłoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowychOgloszenie.docx 0.03MB Załącznik nr 1 - Zgłoszenie do udziału
Zal_1_Zgloszenie_do_udzialu.docx 0.02MB Załącznik nr 2 - projekt Opisu przedmiotu zamówienia
Zal_2_OPZ_na_internet_-_2_czesci.docx 0.03MB Załącznik nr 3 - Regulamin wstępnych konsultacji rynkowych
Zal_3_Regulamin.docx 0.02MB Protokół z wstępnych konsultacji rynkowych pn. „Dostęp do Internetu dla UZP – dwa niezależne łącza z ochroną AntyDDoS i usługami DNS”
Protokół_z_wstępnych_konsultacji_rynkowych_pn_„Dostęp_do_Internetu_dla_UZP_–_dwa_niezależne_łącza_z_ochroną_AntyDDoS_i_usługami_DNS”.pdf 0.27MB Załącznik nr 1 OPZ z otwarcia WKR wersja pierwotna
Załącznik_nr_1_OPZ_z_otwarcia_WKR_wersja_pierwotna.pdf 0.17MB Załącznik nr 2 OPZ po zmianach wersja po konsultacjach
Załącznik_nr_2_OPZ_po_zmianach_wersja_po_konsultacjach.pdf 0.34MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 01.12.2025 12:16 Michał Trybusz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Trybusz
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zapewnienia stałego, niezawodnego i bezpiecznego dostępu do Internetu dla Urzędu Zamówień Publicznych w siedzibie przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, obejmującego dwa niezależne łącza: podstawowe (światłowodowe) oraz zapasowe (radiowe), każde z pełną ochroną AntyDDoS oraz usługami DNS | 2.0 | 05.12.2025 09:11 Michał Trybusz |
| Zapewnienia stałego, niezawodnego i bezpiecznego dostępu do Internetu dla Urzędu Zamówień Publicznych w siedzibie przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, obejmującego dwa niezależne łącza: podstawowe (światłowodowe) oraz zapasowe (radiowe), każde z pełną ochroną AntyDDoS oraz usługami DNS | 1.0 | 01.12.2025 12:16 Michał Trybusz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP