W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR01/11/BWI/24

23.04.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor/Specjalista w Dolnośląskim Oddziale Regionalnym Biuro Wsparcia Inwestycyjnego Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków o przyznanie pomocy miejsce pracy: Wrocław

Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 2 osoby/w pełnym wymiarze czasu pracy - umowa na okres próbny – 3 miesiące


Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania
dodatkowe wynagrodzenie roczne
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
bogaty pakiet szkoleń
możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych
pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej
pracę w największej agencji płatniczej w Europie

Główne obowiązki: 
1.weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzenie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,
2.przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,
3.prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur 
i działań kontrolnych,
4.rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do Biura Kontroli Wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,
5.ocena spełnienia zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów,
6.udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców,
7.archiwizacja dokumentów,
8.wykonywanie czynności kancelaryjno – biurowych

Wymagania konieczne:
Wykształcenie: min. wyższe,
znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
Poddziałanie 6.4 Wsparcie inwestycji w tworzenie i rozwój działalności pozarolniczej

Wymagania pożądane:
biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
staranność, rzetelność, efektywność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się,
komunikatywność, wysoka kultura osobista.
                  
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia

2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Dokumenty należy składać w terminie do: 08.05.2024 r.  (decyduje data wpływu do ARiMR).

Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dolnośląski Oddział Regionalny
ul. Giełdowa 8
52-438 Wrocław
z dopiskiem: 
Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR01/11/BWI/24


Osobiście adres: Sekretariat Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Wrocław ul. Giełdowa 8
(kancelaria czynna w godz.: 800- 1500).
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: 
Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR01/11/BWI/24

W wersji elektronicznej na adres:
RekrutacjaOR01@arimr.gov.pl
z dopiskiem: 
Dokumenty dotyczące naboru: OR01/11/BWI/24


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 71/ 369-74-38 lub 71/ 369-74-23


 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.04.2024 10:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR01/11/BWI/24 1.0 23.04.2024 10:15 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}