W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR05/BP089/08/24

23.04.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Referent/Inspektor w Poddębickim Biurze Powiatowym samodzielne stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych BP miejsce pracy: 99-200 Poddębice, Bałdrzychów 80a

 Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba w pełnym wymiarze czasu pracy - umowa na czas określony ( w celu zastępstwa pracownika podczas jego usprawiedliwionej nieobecności)

Oferujemy:
- szkolenia merytoryczne, językowe oraz podnoszące „kwalifikacje miękkie”,
- możliwość refundacji studiów podyplomowych,
- dodatek za wieloletnią pracę u innych pracodawców (minimum 5%, maksimum 20%), uzależniony od posiadanego            stażu pracy,
- nagrody motywacyjne m.in. „trzynastą pensję”,
- świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku „wczasy pod gruszą”,
 -przyjazne warunki pracy dbające o zachowanie work-life-balance pracowników.


Główne obowiązki:
- wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem oraz rozdysponowywaniem korespondencji,
- rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur,
- zabezpieczanie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji materiałów biurowych,
- przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR,
- kontakty z Beneficjentami,
- przygotowywanie zbiorczych informacji o działalności komórki organizacyjnej, na podstawie informacji przekazywanych przez poszczególne wydziały,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentów wewnętrznych,    
- wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej.

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: minimum średnie,
- znajomość zadań realizowanych przez ARiMR,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office).


Wymagania pożądane:
- komunikatywność, odpowiedzialność,
- zaangażowanie i inicjatywa,
- rozwiązywanie potencjalnych problemów,
- dobra organizacja pracy,
- mile widziane ukończone kursy kierunkowe związane z tematyką rolnictwa.

Wymagane dokumenty i oświadczenia (podpisane przez kandydata): 

1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia ,
2.    List motywacyjny ,
3.    Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.


Dokumenty należy składać w terminie do: 09.05.2024r. (liczy się data wpływu do ARiMR).

Listownie:
pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny Al. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru  nr ref: OR05/BP089/08/24

e-mailowo:  RekrutacjaOR05@arimr.gov.pl
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru  nr ref: OR05/BP089/08/24


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, 
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku  z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie  po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 42 675-67-17
 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.04.2024 15:34 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR05/BP089/08/24 1.0 23.04.2024 15:34 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}