W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR06/BP102/8/24

22.04.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w Małopolskim Oddziale Regionalnym Dąbrowskie Biuro Powiatowe Wydział ds. Płatności Bezpośrednich i Pomocy Krajowej Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków - 2 miejsce pracy: Dąbrowa Tarnowska

Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 1 osoba / w pełnym wymiarze czasu pracy - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy

Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania
dodatkowe wynagrodzenie roczne
możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
bogaty pakiet szkoleń
możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych
dodatek za wieloletnią pracę u innych pracodawców (minimum 5%, maksimum 20%), uzależniony od posiadanego stażu pracy
pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
pracę w największej agencji płatniczej w Europie

Główne obowiązki:
obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,
sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
sporządzanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności,
prowadzenie akt spraw,
udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,
ustalanie kwot nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie,
przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.

Wymagania konieczne:
wykształcenie wyższe,
znajomość ustawy z dnia 9 V 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej.

Wymagania pożądane:
biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
staranność, rzetelność, efektywność, skuteczność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność, wysoka kultura osobista,
umiejętność rozpoznawania gatunków roślin,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.    Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia

2.    List motywacyjny
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.


Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

Dokumenty należy składać w terminie do: 6 maja 2024 (decyduje data wpływu do ARiMR).


Listownie pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Małopolski Oddział Regionalny
31-481 Kraków, ul. Promienistych 1

z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia OR06/BP102/8/24

W wersji elektronicznej na adres:
RekrutacjaOR06@arimr.gov.pl
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru: OR06/BP102/8/24  


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 012/629-80-53; 012/629-87-24.

 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.04.2024 14:20 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR06/BP102/8/24 1.0 22.04.2024 14:20 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}