OR08/BFK/9/2024
25.04.2024
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny w Opolu poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor w biurze Finansowo-Księgowym Opolskiego Oddziału Regionalnego Stanowisko pracy ds. księgowych miejsce pracy: Opole, ul. Wrocławska 170 G
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 etaty/1 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy , umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego nieobecności
Oferujemy:
-przejrzyste zasady wynagradzania
-dodatkowe wynagrodzenie roczne
-możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
-bogaty pakiet szkoleń
-możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych
-pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, -
-pracę w największej agencji płatniczej w Europie
Główne obowiązki:
- prowadzenie ewidencji dokumentów finansowych
-prowadzenie rozrachunków z klientami
- dekretowanie dokumentów finansowych na kontach analitycznych i kontach syntetycznych
-kontrola merytoryczna i formalno-rachunkowa w systemie finansowo-księgowym
- sporządzanie danych do rejestru VAT
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe- ekonomia, finanse i rachunkowość
- znajomość Ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (Dz.U. 2023.0.120 t.j.)
- znajomość Ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U.2023.0.1270 t.j.)
- znajomość Ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. 2024.0.104 t.j.)
- znajomość Ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2024.0.361.t.j.)
Wymagania pożądane:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( MS Office, w tym arkusza kalkulacyjnego excel)
- dokładność, odpowiedzialność, pracowitość,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, kultura osobista,
- doświadczenie w pracy w obszarze księgowym mile widziane.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
1. Załączony do ogłoszenia, podpisany przez kandydata kwestionariusz wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych.
2. List motywacyjny podpisany przez kandydata.
3. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki formalne, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Dokumenty należy składać w terminie do 9 maja 2024 r. (liczy się data wpływu do ARiMR).
Listownie
pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Opolski Oddział Regionalny
ul. Wrocławska 170 „G”, 45-836 Opole
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR08/BFK/9/2024
osobiście:
w kancelarii Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
ul. Wrocławska 170 „G”, 45-836 Opole
kancelaria czynna w godz.: 7.30-15.30
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: OR08/BFK/9/2024
w wersji elektronicznej na adres :
RekrutacjaOR08@arimr.gov.pl
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR08/BFK/9/2024
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 77 401-84-46, 77 401-84-29.
Materiały
Załącznik 2 kwestionariusz i RODOZałącznik_2_kwestionariusz_i_RODO.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.04.2024 08:46 Denczew-Pawlik Milena DZZL
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OR08/BFK/9/2024 | 1.0 | 25.04.2024 08:46 Denczew-Pawlik Milena DZZL |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP