W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OR09/BDSPB/6/24

12.04.2024

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Inspektor Podkarpacki Oddział Regionalny ARiMR / Biuro Działań Społecznych i Środowiskowych oraz Płatności Bezpośrednich / Wydział ds. działań premiowych Stanowisko pracy ds. obsługi działań premiowych

Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu:  1 osoba/1 etat na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- bogaty pakiet szkoleń,
- możliwość refundacji nauki języka i studiów podyplomowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:
1.    Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.
2.    Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.
3.    Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.
4.    Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.
5.    Rozpatrywanie wniosków beneficjenta o ponowną ocenę zasadności wezwania do poprawienia wniosku lub do złożenia wyjaśnień, wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy.
6.    Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
7.    Udzielanie informacji  w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.

Wymagania konieczne:    
- wykształcenie wyższe, rolnictwo, ekonomia, administracja, zarządzanie, prawo, budownictwo i kierunki pokrewne
- dobra znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- bardzo dobra znajomość zadań realizowanych przez ARiMR.

Wymagania pożądane:

- roczne doświadczenie w danym obszarze pracy
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- znajomość zagadnień ekonomiczno-rolniczych,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- zaangażowanie i inicjatywa.
- wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.    Kwestionariusz osobowy dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia.

2.    List motywacyjny.
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Ww. oświadczenie musi być podpisane własnoręcznym podpisem kandydata.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.


Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.

Dokumenty należy składać w terminie do: 26.04.2024 r. (decyduje data wpływu do ARiMR).

Listownie pod adresem:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Podkarpacki Oddział Regionalny
al. Tadeusza Rejtana 36
35-310  Rzeszów
z dopiskiem:    Dokumenty dotyczące naboru nr ref ogłoszenia:  OR09/BDSPB/6/24


Osobiście
adres:    Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:
al. Tadeusza Rejtana 36 ( V piętro)
              35-310  Rzeszów
(kancelaria czynna w godz.: 8.00- 15.00)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru:  OR09/BDSPB/6/24


W wersji elektronicznej
 na adres:  rekrutacjaOR09@ARiMR.gov.pl
z dopiskiem:
Dokumenty dotyczące naboru:  OR09/BDSPB/6/24

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku  z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w  ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie  po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Dodatkowe informacje udzielane będą po numerem tel. 17 875-60-18

 

 

Materiały

Załącznik 2 kwestionariusz i RODO
Załącznik​_2​_kwestionariusz​_i​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.04.2024 08:21 Denczew-Pawlik Milena DZZL
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OR09/BDSPB/6/24 2.0 12.04.2024 10:21 Denczew-Pawlik Milena DZZL
OR09/BDSPB/6/24 1.0 12.04.2024 08:21 Denczew-Pawlik Milena DZZL

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}