OR09/BOR/19/25
27.11.2025
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Inspektor Podkarpacki Oddział Regionalny ARiMR / Biuro Oddziału Regionalnego Stanowisko pracy ds. archiwalnych miejsce pracy: Rzeszów
Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 1 osoba / pełny etat na okres próbny – 3 miesiące
Oferujemy:
przejrzyste zasady wynagradzania,
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
organizowanie i prowadzanie archiwum zakładowego w Oddziale
merytoryczny nadzór nad archiwizacją dokumentacji w OR, udzielanie pomocy komórkom organizacyjnym przy przygotowywaniu akt do przekazania do archiwum zakładowego,
merytoryczny nadzór nad archiwistami w biurach powiatowych, wizytacje kontrolne biur powiatowych w zakresie sposobu tworzenia, obiegu i archiwizacji dokumentów oraz funkcjonowania składnic akt,
dbałość o zasób Archiwum zakładowego, prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie, współpraca z właściwym terytorialnie Archiwum Państwowym,
Wymagania konieczne:
wyształcenie: wyższe
bardzo dobra znajomość zadań realizowanych przez ARiMR,
prawo jazdy kat. B.
Wymagania pożądane:
bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych ustawy,
kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
komunikatywność, kultura osobista,
umiejętność pracy w zespole,
dobra organizacja pracy, dokładność
orientacja na rezultat,
dyspozycyjność, odpowiedzialność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy
2.List motywacyjny
3.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
4.Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających: wykształcenie, staż pracy, posiadane prawo jazdy kat. B
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej
Dokumenty należy składać w terminie do: 11.12.2025 r. (liczy się data wpływu do ARiMR).
Listownie
pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Podkarpacki Oddział Regionalny
al. Tadeusza Rejtana 36
35-310 Rzeszów
z dopiskiem (na kopercie): Dokumenty dotyczące naboru: OR_09_BOR_ 19_25
Osobiście na adres:
Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:
al. Tadeusza Rejtana 36 ( V piętro)
35-310 Rzeszów
(kancelaria czynna w godz.: 730- 1530)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: OR_09_BOR_ 19_25
Drogą elektroniczną na adres: rekrutacjaOR09@arimr.gov.pl
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 poz. 928) w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa obowiązuje procedura zgłoszeń naruszeń prawa, z którą zapoznać się można pod adresem:
https://www.gov.pl/web/arimr/sygnalisci
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne zgromadzone w związku z pozyskiwaniem kandydatów na wolne stanowisko pracy w ARiMR, podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu tego procesu.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 17 875 60 36
Materiały
załącznik_2_kwestionariusz_i_RODO_oświadczeniezałącznik_2_kwestionariusz_i_RODO_oświadczenie.docx 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 27.11.2025 07:55 Denczew-Pawlik Milena DZZL
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| OR09/BOR/19/25 | 1.0 | 27.11.2025 07:55 Denczew-Pawlik Milena DZZL |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP