Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
14.02.2025
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wiwozniak@gddkia.gov.pl
do dnia 24.02.2025 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Wioleta Woźniak, tel. 52 32 34 533
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 24 miesięcy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.
Inne dane:
- Kryterium oceny – cena 100%.
- Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
- Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
- Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.
- Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 24.02.2025 r. do godziny 10:00.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAINFORMACJA_O_WYNIKACH_-SUKCESYWNE_DOSTAWY_ART_BIUROWE.pdf 0.07MB PYTANIA WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI - 17-02-2025
PYTANIA_WRAZ_Z_WYJAŚNIENIAMI_17-02-2025.pdf 0.10MB 3. Formularz cenowy - 17-02-2025
3_formularz_cenowy_17-02-2025.pdf 0.56MB Formularze edytowalne - 17.02.2025
formularze_edytowalne_-_17022025.zip 0.04MB Ogłoszenie_o_postępowaniu
Ogłoszenie_o_postępowaniu_ASORTYMENT_BIUROWY.pdf 0.09MB 1. Opis przedmiotu zamówienia 2025-2027
1_Opis_przedmiotu_zamówienia-2025-2027.pdf 0.07MB 2. Formularz ofertowy
2_Formularz_ofertowy.pdf 0.06MB 4. Projekt umowy
4_projekt_umowy.pdf 0.15MB Klauzula informacyjna RODO
Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.02.2025 16:24 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy | 3.0 | 24.03.2025 10:43 Łukasz Marchwant |
| Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy | 2.0 | 19.02.2025 09:11 Łukasz Marchwant |
| Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy | 1.0 | 14.02.2025 16:24 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP