Powrót

Wykonanie rocznego przeglądu technicznego budynków wraz z okresową kontrolą pięcioletnią stanu technicznego i pomiarem instalacji elektrycznej- NN oraz okresowych przeglądów kominiarskich w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy”- w podziale na 6 części

25.09.2025

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia:

„Wykonanie rocznego przeglądu technicznego budynków wraz z okresową kontrolą pięcioletnią stanu technicznego i pomiarem instalacji elektrycznej- NN oraz  okresowych przeglądów kominiarskich w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy”- w podziale na 6 części.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariatbydgoszcz@gddkia.gov.pl w tytule wpisując „Oferta na postepowanie F-2 – przeglądy”

do dnia 08.10.2025 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Marcin Lis, 52 32 34 525

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 07.11.2025r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na pojedynczą część, kilka wybranych części lub całość zamówienia.
  2. Kryterium oceny – cena 100%.
  3. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  5. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  6. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  7. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  8. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  12. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  13. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 08.10.2025 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Zawiadomienie​_o​_wynikach.pdf 0.14MB
Ogłoszenie -przeglądy budowlane i kominiarskie
Ogłoszenie​_-przeglądy​_budowlane​_i​_kominiarskie.pdf 0.12MB
1. Opis przedmiotu zamówienia 2025
1​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_2025.pdf 0.12MB
1.1 Załącznik nr 1 do OPZ- 2025 r. aktualizowany
11​_Załącznik​_nr​_1​_do​_OPZ-​_​_​_2025​_r​_aktualizowany.pdf 0.16MB
2. Formularz ofertowy 2025 BIP
2​_Formularz​_ofertowy​_2025​_BIP.pdf 0.10MB
3.Formularz cenowy- załącznik nr 3 BIP
3Formularz​_cenowy-​_załącznik​_nr​_3​_BIP.pdf 0.19MB
4. Projekt umowy -Przeglądy budowlane i kominiarskie 2025r BIP
4​_Projekt​_umowy​_-Przeglądy​_budowlane​_i​_kominiarskie​_2025r​_BIP.pdf 0.11MB
Formularze edytowalne
Formularze​_edytowalne.zip 0.03MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.09.2025 14:23 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie rocznego przeglądu technicznego budynków wraz z okresową kontrolą pięcioletnią stanu technicznego i pomiarem instalacji elektrycznej- NN oraz okresowych przeglądów kominiarskich w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy”- w podziale na 6 części 2.0 17.12.2025 08:15 Łukasz Marchwant
Wykonanie rocznego przeglądu technicznego budynków wraz z okresową kontrolą pięcioletnią stanu technicznego i pomiarem instalacji elektrycznej- NN oraz okresowych przeglądów kominiarskich w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy”- w podziale na 6 części 1.0 25.09.2025 14:23 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}