W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ankieta zadowolenia klienta

Szanowni Państwo,

Główny Inspektorat Farmaceutyczny poprzez wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 ma na celu osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości pracy na wszystkich etapach realizowanych zadań, utrwalenie dobrego wizerunku członków korpusu służby cywilnej oraz spełnienie oczekiwań Klientów.

Mając na uwadze stałe doskonalenie metod funkcjonowania Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego oraz spełnienie oczekiwań Klientów w zakresie działalności urzędu, uprzejmie proszę o wypełnienie załączonej poniżej ankiety, dotyczącej Państwa opinii i uwag na ten temat.

Ponadto stosownie do art. 14a kodeksu postępowania administracyjnego „organy administracji publicznej umożliwiają stronom ocenę działalności urzędów kierowanych przez te organy, w tym pracowników tych urzędów.” Kierując się cytowaną powyżej zasadą ogólną kodeksu postępowania administracyjnego i umożliwiając stronom postępowań administracyjnych dokonywanie oceny działalności Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego i jego pracowników, żywię nadzieję, że przedkładana ankieta i uzyskane przy jej pomocy odpowiedzi stanowić będą nową wartość dodaną dla doskonalenia jakości pracy Inspektoratu i przyczynią się do budowania i dalszej poprawy relacji na linii urząd – obywatel.

 

Paweł Piotrowski

Główny Inspektor Farmaceutyczny

Materiały

Ankieta zadowolenia Klienta Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego.
Ankieta​_Zadowolenia​_Klienta​_Głównego​_Inspektoratu​_Farmaceutycznego.docx 0.03MB