W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Dyrektora Generalnego

Leszek Sobieski
dyrektor

sekretariat:
tel.: 22 635 99 66 wew. 4
faks: 22 44 10 737
e-mail: gif@gif.gov.pl

Adres do korespondencji:
Senatorska 12, 00-082 Warszawa

 

Do podstawowych zadań Biura Dyrektora Generalnego należy:

  • koordynowanie procesu kontroli zarządczej;
  • nadzorowanie bezpieczeństwa teleinformatycznego Inspektoratu oraz obsługi informatycznej Inspektoratu;
  • dbanie o bezpieczeństwo i higienę pracy pracowników Inspektoratu;
  • obsługiwanie podróży służbowych Głównego Inspektora Farmaceutycznego i  pracowników Inspektoratu;
  • dbanie o właściwą jakość obsługi administracyjnej Inspektoratu;
  • zarządzanie majątkiem ruchomym Inspektoratu i prowadzenie gospodarki materiałowej;
  • planowanie i realizacja budżetu oraz prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości dysponenta budżetu państwa trzeciego stopnia;
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych na rzecz Inspektoratu;
  • prowadzenie archiwum Inspektoratu;
  • zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • planowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników;
  • przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu, a także przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy;
  • realizowanie polityki personalnej;
  • nadzorowanie i prowadzenie spraw związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych oraz o braku konfliktu interesów;
  • prowadzenie spraw dotyczących obliczania i wypłaty wynagrodzeń pracowników;
  • prowadzenie spraw dotyczących skarg, wniosków, petycji w zakresie przeciwdziałania korupcji;
  • realizowanie zadań obronnych i zarządzania kryzysowego;
  • zapewenianie ochrony informacji niejawnych;
  • prowadzenie postepowań z zakresu dostępu do informacji publicznej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2019 14:59 Dominika Walczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dominika Walczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Biuro Dyrektora Generalnego 16.0 15.09.2023 08:34 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 15.0 01.09.2023 14:35 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 14.0 02.05.2023 09:53 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 13.0 25.01.2023 11:07 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 12.0 24.01.2023 15:51 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 11.0 24.01.2023 15:38 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 10.0 03.08.2022 11:48 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 9.0 18.02.2022 10:36 Patryk Neska
Biuro Dyrektora Generalnego 8.0 15.11.2021 10:38 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 7.0 12.11.2021 16:09 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 6.0 25.10.2021 08:21 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 5.0 25.10.2021 08:20 Małgorzata Gajęcka
Biuro Dyrektora Generalnego 4.0 05.05.2021 16:15 Dominika Walczak
Biuro Dyrektora Generalnego 3.0 21.04.2021 10:28 Dominika Walczak
Biuro Dyrektora Generalnego 2.0 02.12.2019 11:42 Dominika Walczak
Biuro Dyrektora Generalnego 1.0 18.11.2019 14:59 Dominika Walczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}