W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Załatwianie spraw

Skargi i wnioski

Przyjmowanie skarg i wniosków w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii:

Główny Geodeta Kraju przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków po uprzednim ustaleniu terminu spotkania, przy czym we wtorki przyjmuje obywateli w godzinach 16:15 – 17:15.

Zgłoszenia telefoniczne dotyczące ustalenia terminu spotkania z Głównym Geodetą Kraju przyjmuje sekretariat Głównego Geodety Kraju: pod nr tel. 22 563 14 44 lub adresem mailowym sekretariat.ggk@gugik.gov.pl

Dyrektor Departamentu NG lub Zastępca Dyrektora Departamentu NG oraz imiennie wyznaczeni pracownicy Wydziału Skarg Departamentu NG przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy Urzędu, po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu pod nr telefonu 22 563 13 13 lub adresem mailowym gugik.ng@gugik.gov.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.03.2024 10:37 Jolanta Plieth-Cholewińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jolanta Plieth-Cholewińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Załatwianie spraw 1.0 08.03.2024 10:37 Jolanta Plieth-Cholewińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}