W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu jak również monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynator dostępności informacyjno - komunikacyjnej

mł. asp. Kinga Sikora

e-mail: ksikora@straz.radom.pl

telefon: +48 36 88 943

 

Koordynator dostępności architektonicznej oraz dostępności cyfrowej

mł. bryg. Marcin Gierczak

e-mail: mgierczak@straz.radom.pl

telefon: +48 36 88 951

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696

{"register":{"columns":[]}}