W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zaświadczenie z interwencji

W celu uzyskania zaświadczenia należy:

  1. Dokonać wpłaty na rachunek Urzędu Miasta w Radomiu.

    Bank PEKAO SA II O/Radom 52 1240 3259 1111 0010 1340 6544

    Za wydanie zaświadczeń z interwencji jednostek PSP, obowiązuje opłata 17,00 zł.

    Opłatę skarbową można wnosić:

    • w każdym banku,
    • na poczcie,
    • w wyznaczonych punktach:
      • Pierwszy Urząd Skarbowy ul. Zbrowskiego 106
      • Drugi Urząd Skarbowy ul. Toruńska 3
      • Urząd Stanu Cywilnego ul. Moniuszki 9
      • Siedziba MZDiK ul. Traugutta 30/33
      • Sąd Okręgowy ul. Piłsudskiego 10
      • Starostwo powiatowe ul. Domagalskiego 7
      • Urząd Miejski w Radomiu ul. Kilińskiego 30, ul. Żeromskiego 53
  2. Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji jednostek PSP.

Materiały

Wniosek o zaświadczenie z interwencji Państwowej Straży Pożarnej
wniosek​_o​_zaswiadczenie​_o​_interwencji​_z​_klauzula.pdf 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}