W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Ustawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wprowadza obowiązek raportowania stanu zapewniania dostępności przez każdy podmiot publiczny.

Do 31 marca 2021 roku, a następnie co kolejne 4 lata, każdy podmiot publiczny musi opracować raport obrazujący przede wszystkim to, jak spełnia minimalne wymagania w zakresie zapewniania dostępności opisane w artykule 6 ustawy. 

Raport ten powinien zostać opublikowany na stronie Biuletynu Informacji Publicznej danego podmiotu lub jego stronie internetowej, jeśli nie posiada BIP.

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz.U. 2019 poz. 1696

Materiały

KM PSP Radom - Raport o stanie dostępności 2025
KM​_PSP​_Radom​_-​_raport​_o​_stanie​_dostępności​_2025.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2021 22:10 st. kpt. Marcin Gierczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kwatermistrzowki KM PSP w Radomiu
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 6.0 20.06.2025 13:41 mł. bryg. Marcin Gierczak
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 5.0 19.06.2025 14:48 mł. bryg. Marcin Gierczak
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 4.0 19.06.2025 14:09 mł. bryg. Marcin Gierczak
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 3.0 12.03.2025 08:35 mł. bryg. Marcin Gierczak
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2.0 31.03.2021 22:14 st. kpt. Marcin Gierczak
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 1.0 31.03.2021 22:10 st. kpt. Marcin Gierczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}